Hop til indhold

Mille og Molly. Kolding

Featured Replies

Skrevet

Hejsa , Godt nytår 

Nogen der har mødt de to damer og har noget godt at sige?

https://annoncelight.dk/profile/❤%EF%B8%8FMille%252526molly❤%EF%B8%8F

På forhånd mange tak 

Max

Skrevet
Max speed skrev, den 5.1.2021 at 08:53:

Hejsa , Godt nytår 

Nogen der har mødt de to damer og har noget godt at sige?

https://annoncelight.dk/profile/❤️Mille%2526molly❤️

På forhånd man

Ja det bedste råd jeg kan give dig er HOLD DIG LANGT VÆK!! Særligt den ene af dem har været oprettet under andre navne herinde. Bla. Malou34 Danske-malou Danske-Lina 

Skrevet

Mange tak. Det vil jeg gøre :) 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ingen der har lidt nyt om de par kvinder her? 

Må dog give ret i, at såfremt der er tale om Danske-Malou så er den ene af dem i hvert fald ikke et besøg værd. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Guest Skaludfyldes skrev, den 6.1.2021 at 17:57:

Ja det bedste råd jeg kan give dig er HOLD DIG LANGT VÆK!! Særligt den ene af dem har været oprettet under andre navne herinde. Bla. Malou34 Danske-malou Danske-Lina 

Jeg må lige stoppe jer her, danske malou er stoppet i branchen grundet chikane fra en kvinde som sikkert også florere herinde sammen med en mand. Tro ikke på alt hvad du læser! Mvh Sandra 

Skrevet

De to damer er at træffe i Søndervig/Ringkøbing for tiden , Jeg prøvede at en lav aftale med dem men da de ville have forud betaling droppede jeg det igen .

Skrevet
Danske sandra skrev, for 15 timer siden:

Jeg må lige stoppe jer her, danske malou er stoppet i branchen grundet chikane fra en kvinde som sikkert også florere herinde sammen med en mand. Tro ikke på alt hvad du læser! Mvh Sandra 

Måske, eller så har Malou skiftet kunstnernavn for 5. gang, hvem ved. 

Skrevet
normade skrev, for 14 timer siden:

De to damer er at træffe i Søndervig/Ringkøbing for tiden , Jeg prøvede at en lav aftale med dem men da de ville have forud betaling droppede jeg det igen .

Det var en klog beslutning- ikke så meget grundet forudbetaling. Jeg besøgte dem I Aalborg for 10 dage siden også mod forudbetaling men oplevelsen var både dyr og elendig. Den af kvinderne jeg havde sex med ikke specielt pæn og vel omkring 50.  Den anden kvinde så betydeligt bedre ud, men hun beholdt sit tøj på så hende havde jeg reelt ikke sex med.

Skrevet
The Dark Knight skrev, den 31.1.2021 at 08:26:

Måske, eller så har Malou skiftet kunstnernavn for 5. gang, hvem ved. 

Det har hun 100 % 

Skrevet
Danske sandra skrev, den 30.1.2021 at 16:33:

Stop nu dig selv, hun er ikke stoppet men det skal vel bare lyde sådan fordi der er så mange som er utilfreds med hendes manglende service og hendes måde at være på... hun tror kun det er hende verden drejer rundt om og så er der aldrig noget der er hendes skyld men derimod alle andres! Desuden tror hun selv at hun er Guds gave til alle mænd selvom hun jo egentlig bare er en små buttet sminke dukke... 

HOLD JER VÆK

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.