Hop til indhold
Mr_T

Info om lyster og alder m.m. fra kunder - til de Lyserøde

Recommended Posts

Hej i skønne kvinder herinde. 

Jeg blev inspireret af en lyserød, der roste en kunde for at komme med gode foreslag til setup, samt hvad han tændte på. Kan ikke lige finde tråden, men fik mig til at tænke.. (det sker ikke så tit.. :))

Vil i helst have, at der kommer lidt feedback inden et kundebesøg? Lidt krav til "du må gerne have dit og dat på.. ".. og jeg elsker, hvis du... *indsæt selv*

Desuden er jeg så gammel, tyk og med skæg... eller hvad?

Gør det et besøg bedre for jer? Så i ikke skal gætte, om han nu kan lide at få ... noget ;)

For hundrede år siden (sidste år.. ) besøgte jeg @MC Annabell, hvor jeg bad om at få mit livs blow MED kondom, som jeg glemte alt om SuperFransk. Annabell fortalte mig bagefter, at hun tændte meget på udfordringen. Så er det også noget i kan lide? at blive udfordret?

Håber i får en fantastisk dag.

Kh

T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Løsgænger skrev, for 2 minutter siden:

Tak for et rigtig godt indlæg T.

Har selv gjort mig de samme tanker, så glæder mig til at se de forhåbentlig mange indlæg,  der er på vej :rolleyes:

Måske, men det er vist nok kun de lyserøde, der må skrive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sjovt  emne,  for  mig  er  den  faktisk  meget  2 delt. 

Jeg  har  en  klar  forventning  om  at  modtage  en  beskrivelse  af  manden  og  hans  ønsker  til  mig. 

Omvendt  bliver det  en  diktering,  går  jeg  fuldstændig kold  og  takker  nej  tak med  det  samme. 

Jeg  laver  kun  aftaler  via  mail,  så  derfor  får  jeg  en god fornemmelse af  manden og  hans  lyster  ved  at  skrive  lidt  sammen. 

Har  jeg  mødt manden  tidligere,  er  der  stort  set  ingen  grænser  for  hvad  jeg  vil  gøre.

At  få  en  beskrivelse  gør  det  meget  mere  personligt  og  lækkert i min  optik.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 minutter siden:

Måske, men det er vist nok kun de lyserøde, der må skrive.

Derfor kan man vel alligevel godt give ros til et godt initiativ. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror der er forskel på om man kommer fra bordel eller p/d.. Det svært at få mange informationer igennem det opkald der kommer til klinikken.. Men guiding er altid dejligt.. Nogen gange bliver det lidt akavet at sige "er der noget andet du kunne tænke dig jeg gjorde eller noget der skal gøres anderledes for dig" så det altid dejligt hvis der er en smule kommunikation under akten.. Jeg har ikke brug for en lang forklaring omkring gæsten som person men hints til hvordan man ønsker sin oplevelse med mig skal forløbe er altid velkommen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Sjovt  emne,  for  mig  er  den  faktisk  meget  2 delt. 

Jeg  har  en  klar  forventning  om  at  modtage  en  beskrivelse  af  manden  og  hans  ønsker  til  mig. 

Omvendt  bliver det  en  diktering,  går  jeg  fuldstændig kold  og  takker  nej  tak med  det  samme. 

Jeg  laver  kun  aftaler  via  mail,  så  derfor  får  jeg  en god fornemmelse af  manden og  hans  lyster  ved  at  skrive  lidt  sammen. 

Har  jeg  mødt manden  tidligere,  er  der  stort  set  ingen  grænser  for  hvad  jeg  vil  gøre.

At  få  en  beskrivelse  gør  det  meget  mere  personligt  og  lækkert i min  optik.  

Tak Nemtøs. 

For mig handler det om at få den bedste oplevelse for begge parter - og tænker, at der er mindst gætteri, hvis man (læs du) i det mindste ved, hvilken slags sex, han er til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Tror der er forskel på om man kommer fra bordel eller p/d.. Det svært at få mange informationer igennem det opkald der kommer til klinikken.. Men guiding er altid dejligt.. Nogen gange bliver det lidt akavet at sige "er der noget andet du kunne tænke dig jeg gjorde eller noget der skal gøres anderledes for dig" så det altid dejligt hvis der er en smule kommunikation under akten.. Jeg har ikke brug for en lang forklaring omkring gæsten som person men hints til hvordan man ønsker sin oplevelse med mig skal forløbe er altid velkommen.. 

Det er ikke så meget under selve agten, jeg tænker. Men mere før. Om du synes det er lækkert at vide, at han godt kan lide blid sex, og at du meget gerne må have rottehaler (eller hvad fa.. ved jeg).. :D Om DU synes det er rart at have en fornemmelse af manden inden mødet. 

Og forøvrigt - kæmpe held og lykke med PD projektet. Det er spændende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De allerfleste mænd er gode til, at give et hint om hvad de ønsker, senest når de står i rummet. Måske kun et lille hint, det skal være blidt fx. Eller et stort som et helt manus til et rollespil. Og alt muligt derimellem. Det er de færreste, der bestiller fx en time uden at give det mindste pip om, hvad de ønsker der skal ske, sådan i store træk. Og det er jo dejligt, for vi er ikke tankelæsere.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr_T skrev, for 17 minutter siden:

Tak Nemtøs. 

For mig handler det om at få den bedste oplevelse for begge parter - og tænker, at der er mindst gætteri, hvis man (læs du) i det mindste ved, hvilken slags sex, han er til.

Lige  netop  den  bedste  oplevelse  for  begge,  den  kommer  kun  ved  at  manden  er  i stand  til  at  beskrive  sine  ønsker overfor  mig,  og   det  er  ønsker  som  jeg  kan  og  har  lyst  til  at  indfri. 

Jeg  laver  kun  aftaler  når  der  er  sket  en  forventningsafstemning.  Så  jeg  har  heldigvis  aldrig  været  udsat  for  at  stå  overfor  én  mand  og  sige  at  jeg  ikke  kan  indfri  hans  ønsker. 

Ikke  at  alt  skal  være  beskrevet  og  planlagt  ned  i  mindste  detalje,  men  jeg  kan  ikke  bruge  en  besked  ala  "jeg  vil  gerne  have  fræk  sex  i  1 time"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ret interessant spørgsmål og jeg vil også gerne høre fra nogle piger angående dette emne

For mig er det vigtigt at lave en klar forventningsafstemning af flere grunde.

Der er flere ydelser der koster ekstra hvis man ønsker disse og jeg har ikke lyst til at gå glip af noget fordi jeg ikke har nok penge med.

Da mine besøg ikke blot er et ønske om at få "taget trykket", men mange gange også omfatter en fantasi eller to jeg gerne vil opleve er det jo vigtigt at sikre at det rent faktisk er en mulighed.

At beskrive lidt mere detaljeret hvad man ønsker er også mange gange med til at gøre forventnings glæde større hos mig, så er det jo man skal huske på at pigerne modtager ret mange beskeder og man skal holde lidt igen af respekt for pigens tid og det jo ikke er en sexchat….

Problemet med at være for detaljeret er at det nogle gange skræmmer pigen væk. Har selv fundet balancen synes jeg, men holder detalje nivauet nede ved første kontakt indtil jeg har mødt pigen første gang. Så ved hun  jeg er særiøs og rent faktisk er en ret flink stille og rolig fyr:razz:.

Nogle gange oplever jeg desværre at det forventet ikke bliver indfriet (tit med at tage bad sammen). Det er lidt underligt, men ja så kan jeg jo bare beslutte ikke at komme der mere.

For mig betyder det alt at være ærlig og åben. Respektere heller at pigen åbent siger fra end at de "glemmer" hvad der er aftalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det er en balancegang. Jeg synes helt sikkert bedst om aftaler hvor gæstens personlighed/præferencer skinner igennem. Hvis jeg ikke har kunnet fornemme personen på den besked jeg fik, så spørger jeg typisk noget i stil med: "kan du fortælle lidt om hvilken slags besøg du tænker?" Hvis svaret er "sex 30 min" uden nogen uddybelse, så skal det godt nok være en langsom dag, før jeg tager aftalen. Til gengæld har jeg også erfaret, at personer kan være elendige på skrift men samtidig de sødeste i virkeligheden, så nogle gange lader jeg sådan en komme igennem, og jeg har faktisk til dags dato ikke fortrudt det. Men så står man da lidt skeptisk og venter når dørklokken ringer, på hvem der kommer ind. 
Til gengæld behøver jeg heller ikke få meget mere i begyndelsen end "Hej Nanna, jeg vil høre om du har tid til en times hygge med masser af kys og gensidig oral mellem 12 og 17 i morgen. Vh." eller "Hej Nanna, Jeg kunne godt tænke mig et Bj med masser af savl, gagging og facefuck, har du tid til 30 kl... vh." 

Dem med særlige præferencer må selvfølgelig bruge lidt mere tid på at beskrive dem, og jeg synes også det er rigtig hyggeligt med de beskeder, hvor personen præsenterer sig selv og fortæller lidt mere om hvem de er og hvad de kan lide. 

Men ind imellem får jeg dem, som skriver hele seancen ned i mindste detalje, så det nærmest er et manuskript - dikterer mødet, som der så fint blev skrevet i et af de tidligere indlæg. Jeg vil gerne udleve folks fantasier, men jeg er en person, ikke en dukke eller en skuespiller. Der skal også være plads til mig i legen. Der er også dem, typisk nye i gamet, som løbende kommer i tanke om flere og flere og flere ønsker, og skriver hele dagen med tilføjelser. For det første er jeg altid i tvivl om de overhovedet dukker op, eller bare har siddet med pikken i hånden hele dagen og klaret den selv til mine svar, og for det andet står jeg pludselig med 10 beskeders usammenhængende info, når vi når til mødet, som jeg skal prøve at holde styr på. Det er altså nok til at gøre en pige rundtosset. Den slags detaljerede setups er meget sjovere med stamgæster, hvor man kender hinanden, så manuskriptet er skrevet med mig i mente og derfor allerede passer til min personlighed - eller måske har vi "skrevet" det sammen <3 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Den slags detaljerede setups er meget sjovere med stamgæster, hvor man kender hinanden, så manuskriptet er skrevet med mig i mente og derfor allerede passer til min personlighed - eller måske har vi "skrevet" det sammen <3 

Præcis, den slags manuskripter har jeg også fået af mænd, der netop kender mig godt, og altid med frihed til at vi laver om undervejs :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tullifas
Liv skrev, for 5 timer siden:

Det er de færreste, der bestiller fx en time uden at give det mindste pip om, hvad de ønsker der skal ske, sådan i store træk. Og det er jo dejligt, for vi er ikke tankelæsere.

Det kan måske godt være en god idé, hvis du var tankelæser, @Liv 

Tænk på, hvor meget du kunne få i “smudstillæg” :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tullifas skrev, for 8 timer siden:

Det kan måske godt være en god idé, hvis du var tankelæser, @Liv 

Tænk på, hvor meget du kunne få i “smudstillæg” :P

Haha, ja det ville sikkert ikke være småting ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 14 timer siden:

De allerfleste mænd er gode til, at give et hint om hvad de ønsker, senest når de står i rummet. Måske kun et lille hint, det skal være blidt fx. Eller et stort som et helt manus til et rollespil. Og alt muligt derimellem. Det er de færreste, der bestiller fx en time uden at give det mindste pip om, hvad de ønsker der skal ske, sådan i store træk. Og det er jo dejligt, for vi er ikke tankelæsere.

Der er jeg nok lidt svær at danse med :lol: 

De første 2 besøg i sin tid, der havde jeg fortalt lidt i hovedtræk hvad jeg ønskede, men til gengæld sagde jeg intet og udtrykte intet under besøgene som var af 1 times varighed :rolleyes:

Efter det begyndte jeg bare at bestille tid og møde op, så jeg var bare gæsten kl. 15.00, og det fungerede fint. Der er dog nogle gange blevet kommenteret ved den afsluttende pillowtalk, at jeg burde havde fortalt lidt på forhånd ved ankomst, så havde pigen jo vidst hvad jeg kunne lide :lol:

Har også et par gange spurgt pigen, om der var noget hun ønskede / ville, men der blev svaret at det jo var min tid, så det var mig der var i centrum... 

Jeg har 1 gang ved ankomst nævnt 4 ting, som jeg gerne ville skulle ske og det virkede jo til UG., men det var slet ikke noget for mig, at skulle nævne ting på forhånd. Det blev det i hvert fald ikke mere "naturligt" af at gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Rigtig godt spørgsmål, og svaret er helt sikkert ja. Nogengange kan man godt læse nogen anmeldelser, og tænke.. 'hvorfor spurgte han ikke om..?', eller 'kunne han ikke have sagt at..?' 

Kommunikation er jo vejen frem til en god oplevelse. Selvfølgelig skal man være åben for en oplevelse, men forslag til påklædning, musik, stillinger, set-ups osv kan man sagtens komme med :) Jeg har hørt om flere hvor gæsterne har haft noget tøj eller andet med, som de gerne ville se pigen i - det er også en mulighed.

Lige hvor gammel og hvor tyk og hvor meget skæg er jo kun relevant hvis pigen har oplyst i sin annonce at der er en grænse.

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for et godt svar.. Vi mænd vil jo for det meste også gerne have, at i dejlige pi´er også får en god oplevelse. Så du har helt ret i, at kommunikation er vejen frem.

Men det er så svært, som også @gotu2 påpeger: Balancegangen mellem at få stillet de rigtige spørgsmål, få den rigtige pose penge med, og ikke virke som en klam fyr, er svær.

Samtidigt skal man også forsøge at give et indtryk af, hvem man er som person, at skrive nok, så hun har en ide om, hvad man er til, men ikke så meget, så man virker som en "Nu sidder jeg bare og janker den af".. 

Og hvordan fanden gør man lige det i en sms hvor man spørger "dig og mig til en hot date på torsdag kl 20 i en time?" :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...