Hop til indhold
Arbejdsmanden

Sugar Lucia in Aalborg City

Recommended Posts

Blev brændt af, af en anden så fandt denne istedet. Det var godtnok spild af tid og penge.. måtte dårligt nok røre ved hende, alt var "you pay extra" og havde smidt 1300 for 45 minutter. Og da der overhovedet ikke var smil eller kemi lykkedes det ikke at afslutte, og det blev hun nærmest sur over. Kommer ikke igen. 

Skal dog sige at det er pigen på billederne. Hvis man ser bort fra at hende på billederne smiler. Og så er hun ikke  sminket.

https://annoncelight.dk/showad/310421

Redigeret af Arbejdsmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info. Ærgerlig oplevelse for dig. Skrev med hende søndag aften, men valgte ikke at besøge hende. Synes hun virkede kold og ikke særlig kundevenlig på sms og telefon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arbejdsmanden skrev, den 4/1/2021 at 22:44:

Blev brændt af, af en anden så fandt denne istedet. Det var godtnok spild af tid og penge.. måtte dårligt nok røre ved hende, alt var "you pay extra" og havde smidt 1300 for 45 minutter. Og da der overhovedet ikke var smil eller kemi lykkedes det ikke at afslutte, og det blev hun nærmest sur over. Kommer ikke igen. 

Skal dog sige at det er pigen på billederne. Hvis man ser bort fra at hende på billederne smiler. Og så er hun ikke  sminket.

https://annoncelight.dk/showad/310421

Jeg havde kontakt til hende mandag aften, der havde hun travlt, jeg skulle vente 40 min det gad jeg ikke, så jeg kørte hjemad, efter 20 min skrev hun, at der varmen kunde der havde meldt afbud, og jeg kunne komme nu, jeg skrev tilbage, jeg kommer, og hvad er din adresse?

da jeg kom til bygrænsen, skrev jeg ogen for og få adressen, jeg ventede måske 5-10 uden svar, så kørte jeg hjem, ca en time efter kom der SMS fra hende, hvor der stod: Sorry i was Busy, cooking" jeg gad sgu ikke engang og svare.

Jeg forstår ikke de piger, som gerne vil tjene lidt penge ikke behandler deres kunder bedre, jeg kontakter ikke hende igen, selvom hendes foto og ydelser er fine- bum

servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...