Hop til indhold

Recommended Posts

Elte skrev, for 9 timer siden:

Huh - fristende. Men lidt klamt med deres åbenlyse corona gold digging. Der kommer jo flere og flere piger i huset jo længere der burde være lukket. Burhøns. 

Golddigging? Tror det er omvendt, der der vist ikke meget guld at finde i denne periode, så mon ikke det er basal overlevelse.

Iøvrigt så er take-away stadig tilladt, betyder det at man stadig gerne må, hvis man tager pigen med hjem? ;)

Redigeret af OldGentlemann
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Appel før Jul - hun var en oplevelse som skal prøves. Gudekrop og god tid til at nusse og masserer inden hun sluttede af med at give med et dejligt blowjob....Helt klart er sted som skal besøge igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 2 minutter siden:

Det handler bare om, at et thai bordel får en bøde på 10 000 kr. Så skal du se dem alle lukke på stribe. Det rygtes hurtigere i thai miljøet end selve lynet :ph34r: 

 

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var for første gang forbi - altså jeg har aldrig været der før, selvom det er et efterhånden legendarisk Gult hus.

jeg dukkede op lidt før aftalt og blev derfor vist ind i et lille lidt varmt rum

Mamasan sagde jeg lige skulle vente et par minutter, "or you try me, haha" (hun var en ca. 50 årig godt skåret thai kvinde og jeg overvejede da lige et øjeblik) men det var dog en joke fra hendes side.

efter to-3 minutter dukkede hun så op med Bebe og Sunny - "who do you want??" puha svært valg - Bebe stod tættest på døren så det blev hende, hvis der kun havde været Sunny havde det nu heller ikke været et problem

 

Bebe er lidt tungere end på billederne, som jeg dog finder noget stylede og ikke helt troværdige (photoshoppede endda)

hun er dog en sød og snakkesagelig pige der gav et fornuftig massage, et udemærket blow (uden hætte) og en afsluttende rusketur der heller ikke fejlede noget.

skal jeg pege på en lille ting var det at hun var lidt "langskægget" ved lysthuset, men det ødelagde dog ikke oplevelsen for mig.

 

alt ialt en udemærket oplevelse og jeg tror såmænd nemt jeg kunne finde på at besøge dem igen og se hvem der er ledig.

god aften

 

Hitmann

 

Redigeret af Hitmann1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 11 timer siden:

lidt "langskægget"

hvad betyder det? Stubbe eller busk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tomsen skrev, den 5/1/2021 at 13:04:

Jeg besøgte Appel før Jul - hun var en oplevelse som skal prøves. Gudekrop og god tid til at nusse og masserer inden hun sluttede af med at give med et dejligt blowjob....Helt klart er sted som skal besøge igen...

Når nu Apple giver blow uden hætte, er det så tilladt at komme i munden på hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...