århusc 27 Skrevet 4. Januar, 2021 Hej. jeg har købt premium på SD. men jeg har desværre tastet ind at jeg er "sugarboy" og ikke Sugardady. nogen der ved hvor jeg ændre det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 4. Januar, 2021 prøv deres support. plejer at svare hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 5. Januar, 2021 Hvordan fungere siden nu ? Ved der var store problemer for et par mdr siden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 5. Januar, 2021 Det er måske slet ikke så ringe, at du har registreret dig som sugarboy. Måske du kan få noget gratis eller måske end tjene en lille skilling til dagen og vejen. Lad os endelig høre, hvordan det udvikler sig Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 5. Januar, 2021 Kære @århusc Du bliver nødt til at se mindst 2 kvinder i 40’erne, de er naturligvis i 50’erne men efter vellykkede møder på et lille hotel, så kan vi ændre din status. Mvh SD support. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 9. Januar, 2021 århusc skrev, den 4.1.2021 at 21:17: Hej. jeg har købt premium på SD. men jeg har desværre tastet ind at jeg er "sugarboy" og ikke Sugardady. nogen der ved hvor jeg ændre det? Det har jeg også kommet til, og jeg skrev til support og de hjælp mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 10. Januar, 2021 Kender du udtrykket "Freudian slip" jeg tror dette er den elektroniske version. Giv efter, giv slip, lad dig føre med og en ny verden venter forude. Held og lykke min ven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg