Hop til indhold
Tyrkeren82

Bare en sugarbabe

Recommended Posts

Tyrkeren82 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg søger efter en sugarbabe. Ikke en bestemt. Jeg har ikke profil på sugardate, er der ikke en der kan hjælpe med at finde en sugarbabe til mig

Og sige hvad til SB'en, helt nøjagtig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33
madsen1 skrev, Lige nu:

Og sige hvad til SB'en, helt nøjagtig? 

Måske noget alla “hey har du ikke lyst til at mødes med min makker. Har aldrig mødt ham i virkelighed, men har skrevet lidt med ham på et internet Forum for liderlige mænd. Han gider ikke selv betale for en profil, så derfor skriver jeg”

Kan ikke se hvordan det skal gå galt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 1 minut siden:

Måske noget alla “hey har du ikke lyst til at mødes med min makker. Har aldrig mødt ham i virkelighed, men har skrevet lidt med ham på et internet Forum for liderlige mænd. Han gider ikke selv betale for en profil, så derfor skriver jeg”

Kan ikke se hvordan det skal gå galt....

Jeg tænker ikke det er et godt udgangspunkt, at du ikke vil betale for en profil og skal have andre til at skrive for dig.

Nu forsøger jeg bare at sætte mig ind i min SB's reaktion, og hun ville både være fornærmet og synes at det lyder mærkeligt. 

Ligeledes synes jeg at det lyder mærkeligt. Hvis du ikke vil betale for hjemmesiden, hvor du kan finde lige den babe du søger, hvorfor vil du så mødes med en, som du ved absolut intet om og betale hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33
madsen1 skrev, Lige nu:

Jeg tænker ikke det er et godt udgangspunkt, at du ikke vil betale for en profil og skal have andre til at skrive for dig.

Nu forsøger jeg bare at sætte mig ind i min SB's reaktion, og hun ville både være fornærmet og synes at det lyder mærkeligt. 

Ligeledes synes jeg at det lyder mærkeligt. Hvis du ikke vil betale for hjemmesiden, hvor du kan finde lige den babe du søger, hvorfor vil du så mødes med en, som du ved absolut intet om og betale hende?

 

Citer venligst den rigtige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 1 minut siden:

Citer venligst den rigtige :-)

Du er ikke trådstarter, nej. Det er helt korrekt. 


Men du skriver, at du ikke kan se hvordan det skal gå galt. Så mit spørgsmål er jo ligeså meget til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33
madsen1 skrev, for 2 minutter siden:

Du er ikke trådstarter, nej. Det er helt korrekt. 


Men du skriver, at du ikke kan se hvordan det skal gå galt. Så mit spørgsmål er jo ligeså meget til dig. 

Haha beklager du ikke kan læse at min kommentar var ironisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 1 minut siden:

Haha beklager du ikke kan læse at min kommentar var ironisk

Jeg troede det var helst seriøst... beklager :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skynder mig sgu lige at ringe rundt til alle unge kvinder jeg kender, for det kunne da være for fedt sådan lige at finde en til dig :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt hvor mange der mener at man bare lige deler oplysninger om pigerne. Og som ikke vil betale for at være på Sugardaters. Har man ikke kr. 350,- i måneden, skal man slet ikke give sig i kast med sugardating.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...