Guest Bødlen Skrevet 4. Januar, 2021 Øv R coronaramt det er grimt dku jeg hilse at sige, ønsker det ikke for nogen, heller ikke x konen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 4. Januar, 2021 Havde det i marts måned og var syg i 7 - 8 uger, så ved det, influenza gange 10 var mit forløb . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 4. Januar, 2021 Tak kukhans er stillet i udsigt at “efterdønninger” kan vare måneder med smagssans tab af lugtesans og hovedpine træthed og dårlig kondition håber jeg slipper billigere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 4. Januar, 2021 Føler med d'herrer. Jeg håber du kommer ovenpå indenfor rimelig tid, med minimale efterdønninger @Bødlen God bedring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 5. Januar, 2021 Bødlen skrev, for 11 timer siden: Tak kukhans er stillet i udsigt at “efterdønninger” kan vare måneder med smagssans tab af lugtesans og hovedpine træthed og dårlig kondition håber jeg slipper billigere jeg er ellers en sund og rask mand i min bedste alder, så der er ingen garantier her i livet, havde ondt i lunger flere uger efter samt hovedpine og træthed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Januar, 2021 Bødlen skrev, for 20 timer siden: Øv R coronaramt det er grimt dku jeg hilse at sige, ønsker det ikke for nogen, heller ikke x konen Ønskes hurtigt bedring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg