Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Øv R coronaramt det er grimt dku jeg hilse at sige, ønsker det ikke for nogen, heller ikke x konen 

Skrevet

Havde det i marts måned og var syg i 7 - 8 uger, så ved det, influenza gange 10 var mit forløb .

Skrevet

Tak kukhans er stillet i udsigt at “efterdønninger” kan vare måneder med smagssans tab af lugtesans og hovedpine træthed og dårlig kondition håber jeg slipper billigere

Skrevet

Føler med d'herrer. Jeg håber du kommer ovenpå indenfor rimelig tid, med minimale efterdønninger @Bødlen God bedring

Skrevet
Bødlen skrev, for 11 timer siden:

Tak kukhans er stillet i udsigt at “efterdønninger” kan vare måneder med smagssans tab af lugtesans og hovedpine træthed og dårlig kondition håber jeg slipper billigere

jeg er ellers en sund og rask mand i min bedste alder, så der er ingen garantier her i livet, havde ondt i lunger flere uger efter samt hovedpine og træthed.

Skrevet
Bødlen skrev, for 20 timer siden:

Øv R coronaramt det er grimt dku jeg hilse at sige, ønsker det ikke for nogen, heller ikke x konen 

Ønskes hurtigt bedring :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.