Hop til indhold

Recommended Posts

Da udbuddet er meget småt for øjeblikket, er Nanna lidt trukket op af hatten i blinde. Jeg trængte til massage og aflevering og det er det hun er valgt ud fra. 

Jeg havde ingen forventninger og gik derfor heller ikke mega skuffet der fra, meeeen helt godt blev det aldrig. 

Kedelig massage, som kun lige var godkendt til lidt afslapning. Hendes b2b var helt i skoven. Hun sprøjtende en stor klat olie på min røv og lænd og så begyndte hun ellers at køre sine ellers nydelige bryster rundt i cirkler på min røv og lænd. Men det var altså ikke den rolige sensuelle måde, det var mere, nu skal jeg nok få poleret den plet af ruden måden:wacko: en gang i mellem sprang hun så op på min ryg i liggende stilling og begyndte på noget der mest af alt kan betegnes som at hun humpede mit ben med underlivet. Som i øvrigt stak ad helvede til, pga stubbe på venusbjerget. 

Jeg stoppede hende og vendte mig om, og spurgte om massage på fronten. Det var godkendt massage af benene og så begyndte en fint blow, uden hætte. 

På med hætten og hende øverst i godt tempo. Hende på ryggen og aflevering efter 5 min. Hun lod til at nyde det og jeg trængte, så det var også godkendt, da jeg ikke gad noget festfyrværkeri i sengen, men bare en aflevering. 

Badet var en anden oplevelse. Man blev gelejdet gennem stuen, som stank og røg og mad og fik lige hilst på hendes søster(hendes eget udsagn), som jeg dog ville havde skudt til at være hendes mor, alderen taget i betragtning. Nede i kælderen var der et fint bad, som dog ikke havde noget sæbe til at vaske sig med:huh: og så var der Ca 2 cm. Varmt... :D

Jeg tror huset er det røde hus på en lille sidevej til jyllingevej, som mange har beskrevet før, men jeg aldrig selv har besøgt tidligere og heller ikke kommer til igen. 

PS. Jeg tror ikke det er hende på billedet, men de ligner jo også alle sammen hinanden :D

Godt nytår til alle

https://annoncelight.dk/showad/293060

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Besøgte Nana i århus for en måned siden  og er helt sikker på at billederne er ægte, men måske et par år siden de er taget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babysam skrev, 1 time siden:

Besøgte Nana i århus for en måned siden  og er helt sikker på at billederne er ægte, men måske et par år siden de er taget.

Du har nok ret. De er ihvertfald meget retvisende I forhold til hvordan hun er bygget. Jeg syntes bare ikke hendes ansigt var så kønt som på billedet og derfor er jeg i tvivl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...