Hop til indhold

Tiffanyskiss Aarhus Lille advarsel

Featured Replies

Skrevet
Pikken 69 skrev, 1 time siden:

.Så ber hun om fotos.

Af din bil eller dit kontoudtog ;-)

Skrevet
  • Author
Mr.NiceGuy1980 skrev, for 12 timer siden:

Det sker da ofte. Pigen har ikke lyst til at ses. Og nemmere at blokere end at skrive det direkte. 

Der er da flere gennem tiden som har takket nej tak. Bare blokere en,er ret umodent.Bare min mening.Køn og petite er hun jo ikke selv ligefrem.Dog ikke 250 kg som hun skriver i sin tekst. :)

Skrevet

Ja, det er en umoden måde at gøre det på. Har også oplevet det et par gange.

Jeg tænker at ikke alle reagerer pænt på afvisning efter man har åbnet for foto... og derfor er det nemmere at blokere. Jeg har selv fået en del kedelige beskeder efter selv en pæn afvisning.

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 8 timer siden:

Der er da flere gennem tiden som har takket nej tak. Bare blokere en,er ret umodent.Bare min mening.Køn og petite er hun jo ikke selv ligefrem.Dog ikke 250 kg som hun skriver i sin tekst. :)

Siger ikke at det er "Den rigtige" måde at gøre det, da det jo altid vil være en individuel holdning hvad der er "korrekt opførsel". Men pigerne modtager typisk 50-70 beskeder i timen når de er online. Og skulle de svare alle pænt, ville de ikke kunne passe studier, job osv. 

Redigeret af Mr.NiceGuy1980

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.