Glatbandit 31 Skrevet 4. Januar, 2021 (edited) Hej q (og kun q) fra det østjyske. Er du hende der vil malke mig tom til jeg får orgasme uden at sprøjte? Jeg søger dig, der vil tømme mig som du synes jeg skal tømmes. Om du vil binde mig, bruge maskiner, hånd eller mund eller... er noget du bestemmer. Bare jeg bliver tømt så meget, at jeg ikke længere sprøjter når jeg kommer. Skriv en pb eller mail til mig om dig og hvad du skal have for det. Du har stedet. Redigeret 4. Januar, 2021 af Glatbandit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skalle 8 Skrevet 4. Januar, 2021 Lyder som en rigtig spændende oplevelse. Hvis du finder hvad du søger må du gerne give oplysningerne videre (hvis det er ok med pigen). Jeg er ikke fra Jylland men kører gerne efter sådan en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skalle 8 Skrevet 28. Februar, 2023 Glatbandit skrev, den 4.1.2021 at 11:26: Hej q (og kun q) fra det østjyske. Er du hende der vil malke mig tom til jeg får orgasme uden at sprøjte? Jeg søger dig, der vil tømme mig som du synes jeg skal tømmes. Om du vil binde mig, bruge maskiner, hånd eller mund eller... er noget du bestemmer. Bare jeg bliver tømt så meget, at jeg ikke længere sprøjter når jeg kommer. Skriv en pb eller mail til mig om dig og hvad du skal have for det. Du har stedet. Fandt du hvad du søgte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 31 Skrevet 1. Marts, 2023 Skalle skrev, for 23 timer siden: Fandt du hvad du søgte? Desværre ikke endnu. Men har ikke givet op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg