Fynboiodense 5 Skrevet 4. Januar, 2021 Hej - nogen som har krydset broen og været her i Fredericia ? Trekantomr. Fredericia. I dag 10-18. NYT. Moden naturlig kvinde. 62. Flot krop. Store bryster. Sprøjter. Liderlig. Fra 600. Sms 50140186. Skriv Kaja - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1821 Skrevet 4. Januar, 2021 Havde der nu stået KAJA - FRDERICIA i overskrift, så havde jeg ikke kigget på denne efterlysning PÅ FYN håber der er nogen fra Jylland som også kigger med her 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 4. Januar, 2021 Har været der og kommer ikke igen. Gammel dame med rollator, som slet ikke passede med beskrivelsen eller billederne. Så jeg gik igen. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 5. Januar, 2021 Mr1time skrev, for 14 timer siden: Havde der nu stået KAJA - FRDERICIA i overskrift, så havde jeg ikke kigget på denne efterlysning PÅ FYN håber der er nogen fra Jylland som også kigger med her rolig nu - du har jo ikke andet at lave end sidde her... manden er ny og skaden er vel ikke så stor...vis dog lidt hensyn og tag jahatten på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1821 Skrevet 5. Januar, 2021 biker skrev, for 5 timer siden: rolig nu - du har jo ikke andet at lave end sidde her... manden er ny og skaden er vel ikke så stor...vis dog lidt hensyn og tag jahatten på.... Jeg er helt rolig, og syntes nu jeg holdte en pæn og sober tone, havde ikke lige taget højde for så sarte personer som dig nu har manden jo lavet flere efterlysninger, alle med en overskrift som denne, så kunne det jo være at hans næste efterlysninger blev mere nøjagtige med flere svar fra brugere herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg