Hop til indhold
Fynboiodense

Været på besøg her ?

Recommended Posts

Havde der nu stået KAJA - FRDERICIA i overskrift, så havde jeg ikke kigget på denne efterlysning PÅ FYN

håber der er nogen fra Jylland som også kigger med her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der og kommer ikke igen. Gammel dame med rollator, som slet ikke passede med beskrivelsen eller billederne. Så jeg gik igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 14 timer siden:

Havde der nu stået KAJA - FRDERICIA i overskrift, så havde jeg ikke kigget på denne efterlysning PÅ FYN

håber der er nogen fra Jylland som også kigger med her

rolig nu - du har jo ikke andet at lave end sidde her... manden er ny og skaden er vel ikke så stor...vis dog lidt hensyn og tag jahatten på.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 5 timer siden:

rolig nu - du har jo ikke andet at lave end sidde her... manden er ny og skaden er vel ikke så stor...vis dog lidt hensyn og tag jahatten på.... 

Jeg er helt rolig, og syntes nu jeg holdte en pæn og sober tone, havde ikke lige taget højde for så sarte personer som dig

nu har manden jo lavet flere efterlysninger, alle med en overskrift som denne, så kunne det jo være at hans næste efterlysninger blev mere nøjagtige med flere svar fra brugere herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...