Hop til indhold
Phobos

Barbara Smile, Lia (Chelly) eller Kimberly?

Recommended Posts

Hej godt folk.

Jeg har behov for jeres hjælp. Jeg har besøgt Ava Pia og Kay tidligere med stor succes, men nu er de desværre ude af spillet. 

Jeg har kigget på Barbara Smile, Lia og Kimberly og alle deres anmeldelser. De ser alle supet interessante ud og jeg ville ønske jeg kunne besøge dem alle, men det holder budgettet ikke til.

Mit spørgsmål er hvem af disse skønne er et absolut mest, når man skal vælge en?

Ser frem til jeres svar :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Brug søgefunktionen. Barbara har været anmeldt inden for den seneste uge.

Godt Nytår

Roger Rabbit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 3 minutter siden:

Brug søgefunktionen. Barbara har været anmeldt inden for den seneste uge.

Godt Nytår

Roger Rabbit

"Problemet"/udfordringer er at de alle har mange og gode anmeldelser herinde. Hvis jeg kunne vilr jeg besøge dem alle, men budgettet tillader kun at jeg kan besøge en af dem.

Så hvilken af disse skønheder er en absolut must?

Og så må jeg se om jeg kan nå en i næste måned ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Phobos skrev, for 25 minutter siden:

Hej godt folk.

Jeg har behov for jeres hjælp. Jeg har besøgt Ava Pia og Kay tidligere med stor succes, men nu er de desværre ude af spillet. 

Jeg har kigget på Barbara Smile, Lia og Kimberly og alle deres anmeldelser. De ser alle supet interessante ud og jeg ville ønske jeg kunne besøge dem alle, men det holder budgettet ikke til.

Mit spørgsmål er hvem af disse skønne er et absolut mest, når man skal vælge en?

Ser frem til jeres svar :-)

@Barbarasmile1 er simpelthen den smukkeste og frækkeste kvinde, jeg har kysset på... <3 Lia og Kimberly har jeg ikke besøgt. .. Men kan varmt anbefale Barbara.. Den eneste grundt til at jeg ikke besøger hende igen og og igen er, at jeg bange for at blive forelsket.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal uden tvivl besøge Barbara Smile hun er så sød og dejlig. Du vil få en oplevelse ud over det sædvanlige som du sent glemmer.

Redigeret af Mikael no 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Kimberly og Lia. Kimberly ville jeg ikke genbesøge. Hun virkede meget distanceret og det var lidt hæmmende for min oplevelse. Jeg ville helt sikkert vælge Lia.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Phobos skrev, for 3 timer siden:

Hej godt folk.

Ava er ganske vist stoppet, og al held og lykke til hende med fremtiden. 
Men er Kay også helt ude af spillet - altså stoppet, eller holder hun blot en pause? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Are you crazy? ;) Barbara Smile er en legende!

Anyways... det kommer nok an på hvad du er til - har ikke besøgt de to andre. Jeg har indtryk af at Chelly kan det der med at være/virke møjliderlig, mens Barbara er den blide ‘dream date’, smuk og lækker og sød... unikt lækker :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har efterhånden besøgt Kimberly nogle gange, og det er sikkert også et par af mine anmeldelser du har læst. 
i mine øjne er hun både en smuk og dejlig pige, som er let at have en samtale med. 

Dertil er hendes krop super lækker og indbydende og hendes fisse er virkelig den flotteste jeg har været i nærkontakt med! Jeg har ikke besøgt de andre for foreslår, for når jeg er i København er det altid Kimberly jeg møder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio

Barbara med en 1/3 dels tvivl - har også besøgt Kimberly, men ikke set Lia. 

Mvh 

Sentio. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KingMats
Mikael no 1 skrev, den 4.1.2021 at 10:37:

Du skal uden tvivl besøge Barbara Smile hun er så sød og dejlig. Du vil få en oplevelse ud over det sædvanlige som du sent glemmer.

Men Barbara har MEGET travlt. Kimberly og Chelly/Lia er nemmere at lave aftaler med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
KingMats skrev, for 14 minutter siden:

Men Barbara har MEGET travlt. Kimberly og Chelly/Lia er nemmere at lave aftaler med.

Well, regarding my schedule right now I’m working with limited quantity of clients...due to the situation.

And normally I don’t answer short message or yes it’s impossible to get a date at the same day.

So sorry if I couldn’t take you ,or any of you guys ...but hope to see you in near future .

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KingMats
Barbarasmile1 skrev, for 56 minutter siden:

Well, regarding my schedule right now I’m working with limited quantity of clients...due to the situation.

And normally I don’t answer short message or yes it’s impossible to get a date at the same day.

So sorry if I couldn’t take you ,or any of you guys ...but hope to see you in near future .

B

That makes sense. Take Care

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Barbarasmile1 skrev, 1 time siden:

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Qwertyy

Babara Smile - hvis du ikke har kneppet Barbara mangler du helt klart noget:) Afsted:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været sammen med Lia da hun hed Chelly og Barbara. Begge er dejlige piger. Du må spare op og besøge dem hver især. Barbara er en legende med en meget smuk figur. Lys hud og en meget stram krop med faster bryster. Lia har lidt mere blandede anmeldelser så måske du skulle gå efter Barbara.

Ingen af dem er dog havnet i mit faste "synderegister" af forskellige årsager.

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...