Hop til indhold

Joy i Funch Thomsensgade Århus N?

Featured Replies

Skrevet

Hej

For nok ca. 8-10 år siden var der en moden (ca. 40 år) thaimassør i Funch Thomsensgade i Århus N. Tror hun kaldte sig "Joy"
Hun talte udmærket dansk, så hun var sikkert dansk gift. Hun var stille og fredelig, men var gav et fantastisk handjob. 
Nød at besøge hende med en halv times massage med afslutning for jeg tror kun 300 kr. Det var tider.

Nogen, der ved om hun stadig er aktiv og hvor hun blev af?

Skrevet
alex69 skrev, for 5 minutter siden:

Hej

For nok ca. 8-10 år siden var der en moden (ca. 40 år) thaimassør i Funch Thomsensgade i Århus N. Tror hun kaldte sig "Joy"
Hun talte udmærket dansk, så hun var sikkert dansk gift. Hun var stille og fredelig, men var gav et fantastisk handjob. 
Nød at besøge hende med en halv times massage med afslutning for jeg tror kun 300 kr. Det var tider.

Nogen, der ved om hun stadig er aktiv og hvor hun blev af?

Hun kaldte sig rigtigt nok Joy. 
Hun var en god massør, og kunne også tilbyde andet i det lille værelse inde bagved. Hendes bryster var knaldhårde. 
Jeg har ikke set hende nogen steder siden hun lukkede. 

Skrevet

Husker godt Joy fra Funch Thomsens Gade - Jeg mødte hende på åbogade 3 (ved storcenter nord) det er vel ca et år siden. Om hun er der endnu ved jeg ikke.

Skrevet

Har også set hende ved storcenter nord. Men sidst var der kun en ældre dame. Så jeg listede af igen. Ca 6 mdr. siden 
8000

Redigeret af 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.