Hop til indhold
alex69

Joy i Funch Thomsensgade Århus N?

Recommended Posts

Hej

For nok ca. 8-10 år siden var der en moden (ca. 40 år) thaimassør i Funch Thomsensgade i Århus N. Tror hun kaldte sig "Joy"
Hun talte udmærket dansk, så hun var sikkert dansk gift. Hun var stille og fredelig, men var gav et fantastisk handjob. 
Nød at besøge hende med en halv times massage med afslutning for jeg tror kun 300 kr. Det var tider.

Nogen, der ved om hun stadig er aktiv og hvor hun blev af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
alex69 skrev, for 5 minutter siden:

Hej

For nok ca. 8-10 år siden var der en moden (ca. 40 år) thaimassør i Funch Thomsensgade i Århus N. Tror hun kaldte sig "Joy"
Hun talte udmærket dansk, så hun var sikkert dansk gift. Hun var stille og fredelig, men var gav et fantastisk handjob. 
Nød at besøge hende med en halv times massage med afslutning for jeg tror kun 300 kr. Det var tider.

Nogen, der ved om hun stadig er aktiv og hvor hun blev af?

Hun kaldte sig rigtigt nok Joy. 
Hun var en god massør, og kunne også tilbyde andet i det lille værelse inde bagved. Hendes bryster var knaldhårde. 
Jeg har ikke set hende nogen steder siden hun lukkede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Husker godt Joy fra Funch Thomsens Gade - Jeg mødte hende på åbogade 3 (ved storcenter nord) det er vel ca et år siden. Om hun er der endnu ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også set hende ved storcenter nord. Men sidst var der kun en ældre dame. Så jeg listede af igen. Ca 6 mdr. siden 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...