Hop til indhold

Århus i dag

Featured Replies

Skrevet

Hejsa..

jeg er på udkig efter en sød pige i Århus i dag. Jeg har ikke de store krav, bare det ikke er thai. Jeg har selv søgt forgæves - det også en del tid siden, jeg selv har besøgt og de sædvanlige piger i Århus V(Fuglebakken) de holder vist ‘ferie’? 
Har I nogle anbefalinger?

Mvh

Skrevet
VibyDreng skrev, for 33 minutter siden:

Hejsa..

jeg er på udkig efter en sød pige i Århus i dag. Jeg har ikke de store krav, bare det ikke er thai. Jeg har selv søgt forgæves - det også en del tid siden, jeg selv har besøgt og de sædvanlige piger i Århus V(Fuglebakken) de holder vist ‘ferie’? 
Har I nogle anbefalinger?

Mvh

Prøv hende du får lov til alt - og du vil smile hele vejen hjem - hun er rigtig sød

https://annoncelight.dk/showad/309108

Skrevet
fræk6 skrev, for 45 minutter siden:

Prøv hende du får lov til alt - og du vil smile hele vejen hjem - hun er rigtig sød

https://annoncelight.dk/showad/309108

Hvad koster hun så.. Der kan man jo ikke nøjes med 1 time, med alle de kinky ting man skal have prøvet af. 

Skrevet
Notmee skrev, for 29 minutter siden:

Hvad koster hun så.. Der kan man jo ikke nøjes med 1 time, med alle de kinky ting man skal have prøvet af. 

Hej

ring/skriv til hende og aftal hvad du vil have

jeg har været sammen med hende flere gange, så jeg får lidt ekstra - så det kan du ikke regne med 

Skrevet
Frækkert666 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har prøvet at skrive til hende uden svar ??

Jeg har lige ringet til hende, og spurgt om hun kommer til Aalborg - desværre har hun ikke planer om det - så vi aftalte jeg kommer til Aarhus i morgen

Skrevet
fræk6 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har lige ringet til hende, og spurgt om hun kommer til Aalborg - desværre har hun ikke planer om det - så vi aftalte jeg kommer til Aarhus i morgen

Ja mig svarer hun ikke

Skrevet
Frækkert666 skrev, for 21 minutter siden:

Ja mig svarer hun ikke

Mange vælger ikke at svare hvis du ringer fra en telefon med hemmeligt nummer

Skrevet
  • Author

Hej alle sammen.. tak for mulighederne. Jeg tror, at jeg lader fornuften sejrer. Både til når udvalget er bedre og der er mere ro på coronaen..

Tak for svarerne

mvh

Skrevet
fræk6 skrev, for 4 timer siden:

Fik du nogle priser 

Skrevet
Notmee skrev, for 46 minutter siden:

Fik du nogle priser 

Hej

da jeg har besøgt hende mange gange, spørger jeg aldrig om priser først - jeg ved ikke om jeg får det billigere, hun ved hvad jeg vil have, jeg syntes ikke hun er dyr, i forhold til service og hvad vi har sammen

uden jeg ved det, tror jeg hun har priser til kunder, og andre priser til nogle der har været der flere gange før

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.