Hop til indhold

Recommended Posts

Hun holder til i Korup. I et noget usselt hus, set udefra. Men det ser fint nok ud indenfor.

Sopha er en lille lidt buttet thaipige, uden at det er for meget, med naturlige bryster og naturlig behåring forneden.

jeg mener jeg gav 1200 for fuld pakke igen time, startende med en ok gang massage.

der er også et par andre piger på stedet, men jeg tror de har hver sit telefonnummer, så det er den du bestiller tid ved, som servicerer dig. De øvrige var gemt væk bag et forhæng til gangen. Så jeg antager at det er selvstændige piger som blot lejer sig ind på adressen, og selv står for egen markedsføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 1 time siden:

Hvor holdt hun da til, der står Odense nv

 

Den gang var det i nærheden af Åløkkeskoven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 30 minutter siden:

Hun holder til i Korup. I et noget usselt hus, set udefra. Men det ser fint nok ud indenfor.

Sopha er en lille lidt buttet thaipige, uden at det er for meget, med naturlige bryster og naturlig behåring forneden.

jeg mener jeg gav 1200 for fuld pakke igen time, startende med en ok gang massage.

der er også et par andre piger på stedet, men jeg tror de har hver sit telefonnummer, så det er den du bestiller tid ved, som servicerer dig. De øvrige var gemt væk bag et forhæng til gangen. Så jeg antager at det er selvstændige piger som blot lejer sig ind på adressen, og selv står for egen markedsføring.

Ved at der har været nogle på den anden side af krydset ved kalørvej mod morud, eller er det ind mod byen

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 3 timer siden:

Ved at der har været nogle på den anden side af krydset ved kalørvej mod morud, eller er det ind mod byen

Det er på den anden side af krydset mod morud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg en aftale med hende, og massagen er ok, hun fandt da de ømme muskler, så de fik en god omgang :lol:, hun er super sød, og nem at tale med, jeg er absolut ikke afskrækket for at tage en tur mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange piger er der i huset , er der nogen man vil fremhæve og er der nogen af dem som vil kysse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 21 timer siden:

Hvor mange piger er der i huset , er der nogen man vil fremhæve og er der nogen af dem som vil kysse

Jeg så kun hende, men hørte en anden, og ved ikke om hun/de kysser, lige der er det lidt op til pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...