Hop til indhold
look

nogen som har været her ? 18 årig fra fyn (og kb)

Recommended Posts

Alt i anoncense passer, også billederne, de er sløret fordi hun er lidt "tusset"

Hvis man er til små spinkel piger, er hun et godt valg :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld at jeg spørger - men hvorfor vil man ikke fortælle om sine oplevelser? Troede at anmeldelser var det Eroguide gik ud på. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er fordi de er bange for at skrive de kneppede hende uden gummi - som hun tilbyder :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i campingvogen ved Ringe på Fyn, jeg har været hos hende 3 gange, men hun kysser ikk, men giver superfransk, hun er dejlige stram, det er ikke maskin sex.... jeg ville besøge hende igen, men hun har en høj pris.

Prisen er høj men med lidt forhandling kan du presse prisen ned,

Hun er ganske sød. men det tror jeg kommer helt an på kemien mellem jer.

Ja men nu gider jeg ikke at høre om at man ikke skal forhande om pris....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ikke fordi jeg ikke vil skrive om hende, jeg syntes nogle gange at folk kommer med moralske pege finger her inde og det fylder lidt meget i anmelderserne syntes jeg.

Det er ikke så meget at beskrive om at have sex med hende, sutteri, slik, oven på, bag fra osv. det er lidt sværet at beskrive i detalje, når man kun er der i 25-30 minuter, men hun er et besøg vær syntes JEG, bare man er til små spinkel og piger, brysterne fejler ikke noget, vuderer selv på billederne, hun er skam meget køn i ansiget, hun er naboens lille søde datter :mrgreen:

Der er jo ikke meget plads i en camping vogen. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...