Hop til indhold

Summer, SexyClub, 2020

Featured Replies

Skrevet

Godt nytår.

Jeg har 2 gange i 2020 besøgt Summer hos Sexyclub.

http://sexyclub.dk/girls/summer/index.php

Stedet er en anonym lejlighed, som ligger ned af en lille diskret sti, parkering er muligt bag stedet. Det er ikke det der betyder mest for mig. Men rart en travl fredag eftermiddag.

Derudover er det et hyggeligt lille værelse, som jeg blev vist ind i, med lidt musik i baggrunden.

Mit valg faldt på Summer fordi jeg gerne ville møde hende, en lille blond Kvinde med meget, meget store Babser, også havde jeg fået hende anbefalet.

Summer er en flot kvinde, som er meget imødekommende og venlig, også lytter hun til hvad jeg vil have.

Og hvor fik jeg dog hvad jeg gerne ville have!

Begge gange var det 30 min, hvor jeg lå på ryggen og fik Babser i hovedet, blev mast af Babser og fik Babserne smurt ind i olie. Det er lige hvad der skal til for at glemme tid og sted!

En rigtig afstressende og fræk oplevelse!

Der er ikke travlt bagefter, og jeg fik både en snak med hende og en falske vand med til bilturen.

Jeg er ikke selv sådan super snakkesalig, men det lykkedes altid at blive hyggeligt alligevel.

Personlighed, Energi og Lydhørhed er til et 12-tal

Oplevelsen er til et 12-tal

Præsentation er til et 10-tal. Skulle det være 12-tal, skulle hun være iklædt noget andet når jeg kom, men det er jeg jo ikke herre over :)

Stedet er til et 10-tal

Mvh

Skrevet

Summer - som også var hos Romantica..? Meeget classy og sexy.

Skrevet

Hun er meget fræk

Mødte hende for 5+ år siden da jeg boede i københavn. Hun tog hele sjoveren ned i halsen. Var vildt nok.

Skrevet
LLP skrev, den ‎02‎-‎01‎-‎2021 at 17:19:

Godt nytår.

Jeg har 2 gange i 2020 besøgt Summer hos Sexyclub.

http://sexyclub.dk/girls/summer/index.php

Stedet er en anonym lejlighed, som ligger ned af en lille diskret sti, parkering er muligt bag stedet. Det er ikke det der betyder mest for mig. Men rart en travl fredag eftermiddag.

Derudover er det et hyggeligt lille værelse, som jeg blev vist ind i, med lidt musik i baggrunden.

Mit valg faldt på Summer fordi jeg gerne ville møde hende, en lille blond Kvinde med meget, meget store Babser, også havde jeg fået hende anbefalet.

Summer er en flot kvinde, som er meget imødekommende og venlig, også lytter hun til hvad jeg vil have.

Og hvor fik jeg dog hvad jeg gerne ville have!

Begge gange var det 30 min, hvor jeg lå på ryggen og fik Babser i hovedet, blev mast af Babser og fik Babserne smurt ind i olie. Det er lige hvad der skal til for at glemme tid og sted!

En rigtig afstressende og fræk oplevelse!

Der er ikke travlt bagefter, og jeg fik både en snak med hende og en falske vand med til bilturen.

Jeg er ikke selv sådan super snakkesalig, men det lykkedes altid at blive hyggeligt alligevel.

Personlighed, Energi og Lydhørhed er til et 12-tal

Oplevelsen er til et 12-tal

Præsentation er til et 10-tal. Skulle det være 12-tal, skulle hun være iklædt noget andet når jeg kom, men det er jeg jo ikke herre over :)

Stedet er til et 10-tal

Mvh

Kan kun tilslutte mig og de babser er fantastiske ;-)

Skrevet
sulten skrev, for 2 timer siden:

Er sexyclub overhovedet åbent for tiden?

Man må formode de holder lukket

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.