Hop til indhold

Hvor meget fylder det rundt om??

Featured Replies

Skrevet

Læser i efterlysninger/anmeldelser at der er meget korrespondance frem og tilbage pige og gæst imellem (eller i nogle tilfælde, er der i hvert fald :) )

Jeg tænker, hvis de fleste kunder, har en del mail/tlf kontakt med pigen, inden booking, så bliver der da meget ekstra arbejde, for at fylde en arbejdsdag relativ ud :? specielt hvis gæsten skriver til 3-5 piger som han finder interessante, for derefter at vælge 1.

Bruger i meget tid på det? er det noget de fleste gæster gør? for i mange forespørgsler, hvor personen efterfølgende, ikke er interesseret i noget?

p.s nu skal i ikke læse det, som jeg synes der er noget galt i, at man skriver og forhører pigerne om det man ikke umiddelbart kan læse sig til i hendes annonce :)

Skrevet

Hej din liderlige laban ;)

Ja, man bruger faktisk en hel del tid på mailkorrespondance. Jeg gør i hvert fald.

Men det har jeg ikke det fjerneste imod, for jo flere ting gæsten eller jeg selv kan få afklaret og få på plads inden et eventuelt møde, jo større chance er der for, at det hele går op i en højere enhed. :)

Derudover kan jeg osse godt lide at gæsten har gjort sig forskellige overvejelser, inden han besøger mig, for så ender det som regel med succes.

Jeg vil tro, at en tredjedel af den tid, jeg bruger på mailkorrespondance aldrig ender med et reelt besøg. Nogen gange er det fordi, der bliver efterspurgt en ydelse, jeg ikke kan tilbyde, og nogen gange når gæsten så langt, som at bestille en tid, for så at melde afbud igen. Om det er kolde fødder, der er årsagen eller fordi manden rent faktisk blev forhindret, ved jeg ikke, men jeg hører i hvert fald sjældent noget til personen efterfølgende.

Nogen gange får jeg en mail, hvor personen bare vil fortælle mig, at han godt kan lide min blog. :) Selvom det heller ikke ender med et besøg, så bliver jeg selvsagt rigtig glad. :)

Og så er der de her kåde mænd, som kun ser billederne, og ikke al min kedelige tekst, og derfor skriver og spørger om, hvor man kan finde mig henne. :lol: Jeg svarer lige tålmodigt hver gang, for han er jo kun en mand. :P;)

Skrevet

Ja det er MEGET vigtig, i har i baghovedet vi kun er mænd :!: bruger selv undskyldningen op til flere gange om dagen, når jeg ikke lige får hørt efter etc. ;)

Det må i piger så acceptere :) ellers er problemmet ret nemt at løse, i skal bare være nøgne.... så er min fulde opmærksomhed i hvert fald i hus :P

Skrevet

Ja det er MEGET vigtig, i har i baghovedet vi kun er mænd :!: bruger selv undskyldningen op til flere gange om dagen, når jeg ikke lige får hørt efter etc. ;)

Det må i piger så acceptere :) ellers er problemmet ret nemt at løse, i skal bare være nøgne.... så er min fulde opmærksomhed i hvert fald i hus :P

Ja, LF, din fulde opmærksomhed er i hus. Men hører du også efter ???

Skrevet

jeg kan faktisk godt høre efter ;) men ligesom så mange andre mænd, kan jeg godt have en forkærlighed for at stene lidt :) specielt hvis samtaleemnet ikke sparker vildt meget røv :?

Men kan vågne op af den værste stener, hvis der pludselig står en nøgen pige :P og så er sanserne ret skærpede hehe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.