Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 1. Januar, 2021 Hej gutter Jeg skal køre fra Ringsted til Vestjylland i weekenden. I den forbindelse vil jeg gerne mødes med en pige på en rasteplads for at få vasket gearstangen. Har i nogen anbefalinger? Godt nytår til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 2. Januar, 2021 Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 7 timer siden: Hej gutter Jeg skal køre fra Ringsted til Vestjylland i weekenden. I den forbindelse vil jeg gerne mødes med en pige på en rasteplads for at få vasket gearstangen. Har i nogen anbefalinger? Godt nytår til jer Har du en ide om hvor du ender i Vestjylland? Der er gode muligheder ved Esbjerg/Varde området ved jeg (af erfaring) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 2. Januar, 2021 youngatheart skrev, for 7 timer siden: Har du en ide om hvor du ender i Vestjylland? Der er gode muligheder ved Esbjerg/Varde området ved jeg (af erfaring) Jeg skal til Vardeområdet. Tænker du på Mia? Hun har desværre skrevet til mig at hun er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 2. Januar, 2021 Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 7 timer siden: Jeg skal til Varde området. Tænker du på Mia? Hun har desværre skrevet til mig at hun er stoppet Nej det var ikke Mia jeg tænkte på, men kan se hun ikke har annonce på lige nu hende jeg tænkte på, men ellers har hun nærmest hver dag faktisk. Har mødt hende på rasteplads ved Varde før. Skal nok lige sende link hvis jeg ser hun kommer online igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 2. Januar, 2021 youngatheart skrev, for 7 minutter siden: Nej det var ikke Mia jeg tænkte på, men kan se hun ikke har annonce på lige nu hende jeg tænkte på, men ellers har hun nærmest hver dag faktisk. Har mødt hende på rasteplads ved Varde før. Skal nok lige sende link hvis jeg ser hun kommer online igen Det ville være lækkert! Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalleb 5 Skrevet 4. Januar, 2021 (edited) Hun er stoppet helt desværre. Redigeret 4. Januar, 2021 af Kalleb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 4. Januar, 2021 (edited) Har lige skrevet med Mia, hun er ikke stoppet https://annoncelight.dk/showad/204112 Redigeret 4. Januar, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg