Hop til indhold

BJ i bilen

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

Jeg skal køre fra Ringsted til Vestjylland i weekenden. I den forbindelse vil jeg gerne mødes med en pige på en rasteplads for at få vasket gearstangen. 

Har i nogen anbefalinger?  

Godt nytår til jer

Skrevet
Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 7 timer siden:

Hej gutter

Jeg skal køre fra Ringsted til Vestjylland i weekenden. I den forbindelse vil jeg gerne mødes med en pige på en rasteplads for at få vasket gearstangen. 

Har i nogen anbefalinger?  

Godt nytår til jer

Har du en ide om hvor du ender i Vestjylland? Der er gode muligheder ved Esbjerg/Varde området ved jeg (af erfaring)

Skrevet
  • Author
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Har du en ide om hvor du ender i Vestjylland? Der er gode muligheder ved Esbjerg/Varde området ved jeg (af erfaring)

Jeg skal til Vardeområdet. Tænker du på Mia? Hun har desværre skrevet til mig at hun er stoppet

Skrevet
Ekstremtgennemsnitlig skrev, for 7 timer siden:

Jeg skal til Varde området. Tænker du på Mia? Hun har desværre skrevet til mig at hun er stoppet

Nej det var ikke Mia jeg tænkte på, men kan se hun ikke har annonce på lige nu hende jeg tænkte på, men ellers har hun nærmest hver dag faktisk. Har mødt hende på rasteplads ved Varde før. Skal nok lige sende link hvis jeg ser hun kommer online igen

Skrevet
  • Author
youngatheart skrev, for 7 minutter siden:

Nej det var ikke Mia jeg tænkte på, men kan se hun ikke har annonce på lige nu hende jeg tænkte på, men ellers har hun nærmest hver dag faktisk. Har mødt hende på rasteplads ved Varde før. Skal nok lige sende link hvis jeg ser hun kommer online igen

Det ville være lækkert! Tak

Skrevet

Hun er stoppet helt desværre.

Redigeret af Kalleb

Skrevet

Har lige skrevet med Mia, hun er ikke stoppet

https://annoncelight.dk/showad/204112

Redigeret af Pophair

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.