Mr Black 485 Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Så blev året fanme skudt i gang !..og har lige brug for at få en sindsyg oplevelse ned på skrift.. Det startede med at jeg i går formiddags faldt over en annonce der lige kort var på annoncelight, en af de der annoncer med en mailadresse og ingen tlf.nr. eller billeder..nå men jeg prøvede at skrive til hende og hun svarede overraskende hurtigt tilbage, en pige på 18 og jeg må indrømme jeg troede det var fake til at starte med, men der blev jeg klogere..hun havde ikke tid i går da hun var til nytårsfest..så vi har skrevet en del frem og tilbage, hun spurgte om jeg havde et sted vi kunne være, i min bil eller noget, hun bor hjemme ved sine forældre..gider ikke have sex i en bil så jeg foreslog at jeg kunne hente hende og så kunne vi køre hjem til mig og så kunne jeg kører hende hjem igen bagefter, det var hun med på Så skrev vi videre og jeg spurgte til hvad hun var med på, hvad har du lyst til skrev hun ? Og jeg gav den max. gas og foreslog 1 time med tungekys og dansk og gerne anal også evt. uden gummi, det var helt fint..eneste hun ikke er vild med er at sutte, ikke før hun kender en rigtig godt skrev hun..fair nok, vi har jo sikkert alle vores små særheder :D..så spurgte jeg hvad det skulle koste og hun svarede bare, hvad vil du give ? :D..jeg skrev en lidt forsigtig og fair pris og hun svarede “helt fint” Og her idag hentede jeg hende så, det var fanme en vild oplevelse, helt almindelig ung pige der går på gym. inde i byen og bare tjener lidt lommepenge på sex en gang imellem, så kørte vi hjem til mig..direkte ind i soveværelset og igang med det frække, og hun er virkelig fræk, klædte hende af stille og roligt og de frækkeste små ungpige bryster dukkede frem efter jeg først havde pillet en striktrøje og 2 bluser og en bh af :)..og af med bukserne og trusserne og jeg fik også mit af og min pik var max. klar, det var den forresten lige fra det øjeblik hun satte sig ind i min bil..nå men så kyssede og kælede vi og suttede på hendes små fine bryster og ned mellem hendes ben og nyde hendes fine glatte tissekone og så var det tid til at mærke hende, så kørte pikken mellem hendes skamlæber lidt hvilket hun nød max. og så trængte jeg op i hende..Ohhh..hvilken nydelse og så kneppede vi lystigt en tid og så hviskede hun, skulle du ikke tage mig i røven ? ..hun sagde hun aldrig har prøvet analsex før men tanken tænder hende meget, så frem med noget glidecrem og så gjorde jeg hende klar med en finger mens jeg masserede hende i revnen..godt med glidecrem på pikken og godt op med benene og så fik jeg forsigtigt pikken ind i 2’eren og hun stønnede og smilte og langsomt kunne jeg komme længere og længere ind og begynde at kneppe hende, og endte med at kneppe hende grundigt i 2’eren indtil jeg kom oppe i hende, så lå vi og snakkede og hun roste vores sex og mig og min pik og sagde at hun virkelig nød det og hun ville gerne en tur mere i fissen, så det gjorde vi tungt og langsomt og hun havde snakket om at hun synes det ville være frækt hvis jeg kom ud over hende, så da det var ved at være oppe over kravlede jeg op og satte mig overskrævs på hendes mave og kom ud over hendes bryster og hun lå og smurte det ud over sig mens hun legede med sig selv...virkelig virkelig fræk pige ! Hun spurgte om jeg kunne mere eller om vi skulle sige det var nok for denne gang ?..og ærligt så var jeg helt tømt og trængte bare til at komme ud og få noget frisk luft det var hun med på..hun spørger så pludselig om jeg ikke synes det kunne være dejligt med noget længere tid sammen ?..hun synes det var dejligt og hun vil gerne sove her en gang imellem, jeg jokede med at jeg ikke var sikker på jeg har råd til hun var her så længe..men hun siger at hun synes vi havde det rigtig dejligt sammen og jeg kan bare give hende lidt lommepenge..evt. gratis..hun nyder bare at kunne sove ude en gang imellem siger hun...sindsyg dag..og stadig lidt beruset af oplevelsen Redigeret 1. Januar, 2021 af Mr Black 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lickinglover 29 Skrevet 1. Januar, 2021 Fuck hvor lyder det frækt. Er det en mail du vil dele ud af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 1. Januar, 2021 Det var bestemt også super dejligt, men jeg tror lige jeg beholder hendes mail for mig selv...det er ikke mit job at skaffe hende kunder men jeg må indrømme hun forvirre mig lidt, hvorfor hun lige synes jeg er så fantastisk osv. at hun tilbyder at overnatte her for nogle småpenge, hun er pæn og ung og har fritidsjob ved siden af skolen..?..mystisk, men jeg skal da klart have fundet en dag hvor hun kan sove her..jeg må hellere smede mens jernet er varmt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lickinglover 29 Skrevet 1. Januar, 2021 Mr Black skrev, for 8 minutter siden: Det var bestemt også super dejligt, men jeg tror lige jeg beholder hendes mail for mig selv...det er ikke mit job at skaffe hende kunder men jeg må indrømme hun forvirre mig lidt, hvorfor hun lige synes jeg er så fantastisk osv. at hun tilbyder at overnatte her for nogle småpenge, hun er pæn og ung og har fritidsjob ved siden af skolen..?..mystisk, men jeg skal da klart have fundet en dag hvor hun kan sove her..jeg må hellere smede mens jernet er varmt Det behøver du heller ikke. Lyder bare vildt frækt. Min indbakke er altid åben hvis du nu lige fik lyst til at dele hende med en enkelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 233 Skrevet 1. Januar, 2021 Hvor i landet er det henne hvis man må spørge om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Får for lidt 45 Skrevet 1. Januar, 2021 Mr Black skrev, for 40 minutter siden: Det var bestemt også super dejligt, men jeg tror lige jeg beholder hendes mail for mig selv...det er ikke mit job at skaffe hende kunder men jeg må indrømme hun forvirre mig lidt, hvorfor hun lige synes jeg er så fantastisk osv. at hun tilbyder at overnatte her for nogle småpenge, hun er pæn og ung og har fritidsjob ved siden af skolen..?..mystisk, men jeg skal da klart have fundet en dag hvor hun kan sove her..jeg må hellere smede mens jernet er varmt Kuk kuk .... så ringede vækkeuret og du faldt ud af sengen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) WomanCheck skrev, for 41 minutter siden: Har du et link? Prøv at læse tråden. Redigeret 1. Januar, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Hvor i landet er det henne hvis man må spørge om det? Det er på Fyn og det var egentlig bare tænkt som inspiration til andre, husk at prøve de lidt mere anonyme annoncer også..nogle gange er de åbenbart ægte nok og husk at være høflig og opføre sig ordentligt hvis der kommer svar..det betaler sig uden tvivl Redigeret 1. Januar, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 2. Januar, 2021 Det virker mere som en reklame for Sugardaters end en reel anmeldelse og hvad skal vi bruge det til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 2. Januar, 2021 HGW skrev, for 1 time siden: reklame for Sugardaters Hvordan nåede du den konklusion, når kontakten var via annoncelight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) Advarsel skrev, for 23 timer siden: Hvordan nåede du den konklusion, når kontakten var via annoncelight? Fordi den ligger under anmeldelser for Sugarbabes Redigeret 3. Januar, 2021 af HGW Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 3. Januar, 2021 Nu er rummet Sugarbabes vel ikke kun forbeholdt piger man har mødt på Sugardating, derfor oprettede jeg tråden herinde ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 3. Januar, 2021 HGW skrev, for 8 timer siden: Fordi den ligger under anmeldelser for Sugarbabes Det hænger ikke sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 4. Januar, 2021 Advarsel skrev, for 16 timer siden: Det hænger ikke sammen. Jeg var helt ærligt også lidt forvirret @HGW hvordan er det reklame for sugardaters.dk at trådstarter anmelder en pige (der kalder sig sugarbabe) fundet via annoncelight? - Den eneste der nævner sugardaters er dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 4. Januar, 2021 Fin sex historie. Ikke andet for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brugernavn 75 Skrevet 10. Januar, 2021 Det lyder jo næsten for godt til at være sandt, hvis det skulle kunne findes her i Odense .. Jeg må da holde øje med Annoncelight det næste stykke tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cippo 120 Skrevet 10. Januar, 2021 Et link til hendes annonce på annoncelight ville da være en god gestus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 281 Skrevet 10. Januar, 2021 Ah det sker da hele tiden for alle os andre Bare igår da jeg gik i tur i indre by kom jeg til at støde ind i tre 18 årige gymnasie piger ,som iøvrigt alle er fotomodeller hos Elitemodels. Nåh men jeg sagde undskyld, undskuld. Men nej nej, det var ikke nok, de var godt sure over jeg havde været så klodset og nu skulle jeg "betale"! Derfor så de trak mig ind i en baggård og tvang til at slikke fisse og kneppe dem alle på skift! Og efter jeg havde tømt mig i missen, tvang de mig til at udlevere mit telefon nummer og.... ups nu fik jeg lige en SMS, de kommer om 30min og vil have en ny omgang! ØV! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 12. Januar, 2021 (edited) Hvis hun lægger sin annonce på annoncelight igen så skal jeg gerne lægge et link på her, eller også beholder jeg hende bare for mig selv en ordentlig Sugardaddy deler vel heller ikke hans Sugargirl med alle mulige andre perverse mænd ? Redigeret 12. Januar, 2021 af Mr Black 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 281 Skrevet 12. Januar, 2021 Mr Black skrev, for 10 timer siden: Hvis hun lægger sin annonce på annoncelight igen så skal jeg gerne lægge et link på her, eller også beholder jeg hende bare for mig selv en ordentlig Sugardaddy deler vel heller ikke hans Sugargirl med alle mulige andre perverse mænd ? Nej selvfølgelig ikke! En ordenligt Sugardaddy optager hele sex-akten på sin mobil, og deler sine videoer med sine BRØDRE herinde på Eroguide.dk. Ser frem til en PM fra dig snarest. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 13. Januar, 2021 @Mr Black har du set mere til "c" ? Vi ser frem til en update Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel81 21 Skrevet 11. April, 2021 Mr Black skrev, den 12.1.2021 at 07:56: Hvis hun lægger sin annonce på annoncelight igen så skal jeg gerne lægge et link på her, eller også beholder jeg hende bare for mig selv en ordentlig Sugardaddy deler vel heller ikke hans Sugargirl med alle mulige andre perverse mænd ? Er hun stadig hemmelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 13. April, 2021 lille_peter skrev, den 13.1.2021 at 21:07: @Mr Black har du set mere til "c" ? Vi ser frem til en update Trådstarter kan vel godt fortælle lidt mere om hvad han går og drømmer om, ligesom først indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg