Hop til indhold
MartinG

Hvor anmeldte man piger før Eroguide.dk ?

Recommended Posts

Hej Alle, 

Er lidt ny i dette univers, og er nysgerrig efter at høre fra nogle af jer mere erfarne hvor man anmeldte piger inden der var noget der hed Eroguide.dk (før 2012). 

Hvor på nettet skrev man anmeldelser af piger 2000 - 2010? Jeg er specielt interesseret i hvor man anmeldelte piger fra København. 

Glæder mig til at høre fra Jer :-) 

Mvh, 

Martin. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MartinG skrev, 1 time siden:

Hej Alle, 

Er lidt ny i dette univers, og er nysgerrig efter at høre fra nogle af jer mere erfarne hvor man anmeldte piger inden der var noget der hed Eroguide.dk (før 2012). 

Hvor på nettet skrev man anmeldelser af piger 2000 - 2010? Jeg er specielt interesseret i hvor man anmeldelte piger fra København. 

Mvh, 

Martin. 

Hedomax

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 7 minutter siden:

Hedomax

Savner stadig Hedo! Det var altså praktisk, at der altid var en fuldstændig adresse! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MartinG skrev, for 2 timer siden:

Hvor på nettet skrev man anmeldelser af piger 2000 - 2010? 

På venuslogen.dk, og forgængeren massagepiger.dk

Du kan prøve om du kan grave noget frem fra archive.org. Jeg synes den virker lidt træt i dag :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
MartinG skrev, for 4 timer siden:

Hej Alle, 

Mvh, 

Martin. 

mener også der var hetromax eller noget i den retning for flere år siden m.h.t. anmeldelser og efterlysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

En GP havde også et Forum gimel hed det vidt med omtale af GP ere udover hende selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Bødlen skrev, for 14 timer siden:

En GP havde også et Forum gimel hed det vidt med omtale af GP ere udover hende selv.

Jeps, det var "Hos Anja" der ejede Gimmel, hun er ikke i branchen mere. Og Gimel døde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 22 minutter siden:

Jeps, det var "Hos Anja" der ejede Gimmel, hun er ikke i branchen mere. Og Gimel døde

Og det er vældig godt, hverken hun eller hendes skodside fortjener at blive husket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder nede i vores vaskeri og har muntret med lidt med at kigge EG's arkiv.

Har læst og hygget mig  med læsning om Gimel.

Kors i kahytten 

Sikke en gang sjask der stod der.

Nå men det var historie.

God weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Onslow skrev, 1 time siden:

Og det er vældig godt, hverken hun eller hendes skodside fortjener at blive husket

Siden, enig, men jeg har nu haft mange gode stunder med Anja❤

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 2.1.2021 at 16:34:
Onslow skrev, den 2.1.2021 at 15:29:

Siden, enig, men jeg har nu haft mange gode stunder med Anja❤

Misjo

Nåede aldrig at besøge Anja selvom hun optisk var alt det som jeg sukkede efter - slank, blond, var til lange støvler mm :)

Men husker godt krigen mellem Venuslogen & Gimel - den var lidt langt ude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Alle, 

Det har været super givende at I har delt jeres links og viden. Det sætter jeg stor pris på. Mange tak.

Mvh,

Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...