Hop til indhold
BTB

Maraya Wellnes, Aalborg

Recommended Posts

Dette er stedets info.

Maraya Wellnes

Danmarksgade 13

9000 Aalborg

Tlf. 52 63 09 79

Det er beliggende i det gamle Tulipan massage’s lokaler.

Stedet er pænt og rent med flere rum. Der er forhæng foran hvert rum men da der er mur mellem rummene samt stille musik kan man ikke høre hvad der foregår i de andre rum. Der kom og gik en mens jeg var der og jeg hørte ikke hvad der skete. Jeg ved ikke om der er mulighed for bad.

Der er rum med massage brikse samt et rum med madras på gulvet. Da jeg gerne ville have thai massage fik jeg rummet med madras på gulvet. Da jeg kom, var kun stedets ejer, Ubon, tilstede men senere kom der en anden dame som jeg så inden jeg gik.

Jeg bestilte 1½ times thai massage (med lidt olie) og jeg skal med det samme sige det var godt. Jeg kan godt lide en rigtig god hård massage og det var hvad jeg fik. Hun startede med benene og da de var lidt ømme skulle jeg tage mig sammen for ikke at sige "av".

Så vende om så ryg, nakke, skulder og baller kunne få en rigtig god tur. Til sidst fik armene en god tur.

Klokkeværket blev berørt undervejs men det var ikke som nogen steder, hvor man føler at ekstrasalg er det vigtigste. Efter massage fik jeg tilbudt "hånd" hvilket jeg sagde ja til. Det var helt ok men ikke specielt. Hun ville sidde mellem benene, så jeg fik ikke mulighed for at finde ud af om man må rører hende mens man får "hånd". Jeg ved heller ikke om der tilbydes mere.

Pris for olie massage er 300 mens thai massage koster 400. Så alt i alt kom jeg af med en tusse for 1½ times thai massage samt "hånd".

Risiko for gentagelse er 100 % da jeg gerne vil have en sådan gang thai massage igen. :)

Til slut skal det siges at hun flere gange spurgte om det var for hårdt, så folk der ikke vil have det så hårdt kan også komme der.

Redigeret:

Har svært ved at vurdere alder på thai kvinder men begge er på den anden side af 30. De snakker begge forståeligt dansk. Ubon er slank med små bryster mens den anden er mere buttet med noget større bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Tak for din beskrivelse. Det lyder som en meget god oplevelse og massage. Får selv helt lyst til at prøve stedet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...