SlikkeFrands 151 Skrevet 1. Januar, 2021 Jeg er faldet over denne annonce; https://annoncelight.dk/showad/309499 Er der nogen, der har prøvet? Alternativt ved om der allerede eksisterer en tråd. Kh SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
coolp 30 Skrevet 1. Januar, 2021 Ser spændende ud! Følger lige med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 5. Januar, 2021 Stadig ingen, der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 16. Januar, 2021 Kære brødre, Åbenbart ingen, der har prøvet. Så må jeg ved lejlighed tage en for holdet. /SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus-fyr 1 Skrevet 23. Juni, 2021 Var forbi hende i denne uge, billederne i annoncen er nok nogle år gamle. Hendes adresse pt er på et bosted med enkelt boliger til dem der var "indlagt", men efter hendes eget udsagn er hun udredt og venter på egen bolig. Hun bruger gerne legetøj, i starten mens hun udføre blowjob og sluger også. Men fik efter kort tid ikke lyst til at opholde mig pga stedet så gik efter små 15 minutter, spildt 1800 kr....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
randers52 1 Skrevet 2. Juli, 2021 har med stor nydelse været hos hende flere gange og været fuld tilfreds og det var alle pengene vær så det Aarhus-fyr skriver giver ingen mening og stedet fejler ingen ting pænt rent og hyggeligt så top karakter fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 17. Oktober, 2021 Er der flere nye erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B Skov 28 Skrevet 20. Oktober, 2021 (edited) Følger lige med, har overvejet et besøg - men hvis flere har erfaringer de vil dele ud af inden, så vil det være perfekt Redigeret 20. Oktober, 2021 af B Skov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 26. Februar, 2022 Er der nogen, der har nye erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg