Hop til indhold

Svenske Freja Randers

Featured Replies

Skrevet

Sød pige når man møder hende billeder er umilbart af hende ser rigtig sød ud men da det kom til selve agten så var der ikke ret meget i annonce der er rigtigt ingen indlevelse og det virkede ikke som om det var noget hun selv ville.. Spar jeres penge 

https://annoncelight.dk/showad/309742

Skrevet
svend67 skrev, for 22 timer siden:

Sød pige når man møder hende billeder er umilbart af hende ser rigtig sød ud men da det kom til selve agten så var der ikke ret meget i annonce der er rigtigt ingen indlevelse og det virkede ikke som om det var noget hun selv ville.. Spar jeres penge 

https://annoncelight.dk/showad/309742

Undskyld jeg var der den 30 dec , men fik ikke lige lavet en anmeldelse, men jeg er fuldstændig enig ,med Svend , hun virker i annoncen og på telefon super frisk, men når pengene hat skiftet ejer er alt friskheden væk, 

Jeres penge kan bruges bedre andre steder i byen- eks Tjørnevej

godt nytår til jer alle

servicesboy

Skrevet
Servciesboy skrev, for 9 timer siden:

Undskyld jeg var der den 30 dec , men fik ikke lige lavet en anmeldelse, men jeg er fuldstændig enig ,med Svend , hun virker i annoncen og på telefon super frisk, men når pengene hat skiftet ejer er alt friskheden væk, 

Jeres penge kan bruges bedre andre steder i byen- eks Tjørnevej

godt nytår til jer alle

servicesboy

Hvem er på tjørnevej nu

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.