Hop til indhold

8 piger på samme sted

Featured Replies

Skrevet

Det nemmeste er vel at spørge dem?

Skrevet

Jeg tænker hvis man spørger dem udtaler de sig ikke om hvilken bollefabrik de kommer fra

Skrevet
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Herlev. 

Kan man bare troppe op og se sagerne an, eller skal man tidsbestille?

Skrevet
Jogge skrev, for 4 timer siden:

Herlev. 

Uden helt og vide det så tror jeg det er dem på Marielundvej 

Skrevet

2 af dem er samme pige - Hanna.

Har haft kig på hende - nogen der har besøgt hende ?

Et andet kendetegn er væggen med hvide kalkstensskaller. Var bange for, at det var en af de berygtede adresser i Rødovre. Kan nogen be-/afkræfte ?

Skrevet

Det er i herlev. 
Hannas billeder er ægte. 
men smuk, naturlig og sød pige men ikke så meget indlevelse under akten aka søstjernen :)

Superfransk Kun på toppen. Kys er tantekys hurtigt på læberne.

Skrevet
Iceman skrev, for 33 minutter siden:

Det er i herlev. 
Hannas billeder er ægte. 
men smuk, naturlig og sød pige men ikke så meget indlevelse under akten aka søstjernen :)

Superfransk Kun på toppen. Kys er tantekys hurtigt på læberne.

Har du været der. og hvis du har hvad synes du så om sted. Var der bagmænd

Skrevet

Ligner stedet som Candy/Laura engang inviterede mig til, men kom aldrig afsted. Det er Knapsholm i Herlev, så vil foreslå dig at søge på Knapsholm herinde, så du kan tage en informeret beslutning.

Skrevet
½angel skrev, for 10 timer siden:

, så vil foreslå dig at søge på Knapsholm herinde, så du kan tage en informeret beslutning.

Det bliver en noget begrænset informeret beslutning, eneste indlæg der kommer ud af den søgning, er dette.

Skrevet
Hr_T skrev, for 7 timer siden:

Det bliver en noget begrænset informeret beslutning, eneste indlæg der kommer ud af den søgning, er dette.

Det kunne også hjælpe lidt, hvis jeg stavede det rigtigt "Knapholm" uden s, ups:rolleyes:

ellers er en tidligere tråd her: Knapholm

Skrevet

Ja, det er i Herlev nær et autoværksted. Om der er bagmænd/kvinder skal jeg ikke kunne sige, men de piger jeg har besøgt der har virket trygge, tilfredse, glade og engagerende. Af dem der linkes til har jeg kun erfaring med Pamela (aka Beke Yvette), som er et ganske godt bekendtskab.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.