Hop til indhold
Mr Nice Guy

Jame - Lille thai lolita i det jyske

Recommended Posts

Hejsa

Kan se er der er startet en lille ny thai tøs i det jyske på bare 23 år og kun 46 kg. Er der nogen der har prøvekørt hende? :P

Vil gerne vide om hun er pengene værd og om hun nu også snakker dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er da ikke meget at gå efter på din efterlysning, eller ?

Hejsa

Kan se er der er startet en lille ny thai tøs i det jyske på bare 23 år og kun 46 kg. Er der nogen der har prøvekørt hende? :P

Vil gerne vide om hun er pengene værd og om hun nu også snakker dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Kan se er der er startet en lille ny thai tøs i det jyske på bare 23 år og kun 46 kg. Er der nogen der har prøvekørt hende? :P

Vil gerne vide om hun er pengene værd og om hun nu også snakker dansk.

Må være hende du taler om

http://www.voksenlisten.dk/jame

Jeg har dog ingen erfaringer med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:shock: med de billeder der ligger af hende er der da ingen af jer der kan vuderer hendes alder.

meget muligt at hun er 23 hvad med at prøve hende før i udtaler jer. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock: med de billeder der ligger af hende er der da ingen af jer der kan vuderer hendes alder.

meget muligt at hun er 23 hvad med at prøve hende før i udtaler jer. ??

Erfaring - det er sjældent den anden vej, selvom det ses at en yngre kvinde ved at ligge lidt til sin alder kan give indtryk af at være mere erfaren end alderen umiddelbart giver indtryk af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg er helt ny her, men fik mig oprettede da jeg syndes at jeg kunne bidrage i den her tråd :)

Jeg var sammen med Jame i mandags, efter jeg så den her tråd.

Først om de ting i spøger til, så vil jeg skyde hende til at være måske 4 år mere end det hun beskriver. også selv om ser så ung ud og er som ung en pige. Jeg bygger det på at hun siger hun har boet her i dk i 3 år og hun har gået på sprog skole, så derfor må hun være kommet her på 24 års reglen.

Hun taler dansk i vis omfang, dog med lidt slinger valsen men det er ok.

Jeg havde en god oplevelse med hende, hun virkede lidt generet og lidt kejtet men det var nok også det jeg forventet med en "lolita". Hvis man forventer en pige der tager styringen, så er det nok ikke hende man skal vælge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der andre der har haft besøg af denne petite skønhed? Hvis ja, kan hun så anbefales?

Håber jeg kan få en aftale i stand i weekenden med hende:)

Knoti, du skriver du havde en god oplevelse med hende, hvilket jo er godt at høre:) kysser hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...