Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Joy i dag og det var en super god oplevelse. Meget nærværende og fræk øjenkontakt hele vejen igennem. En god gang massage og så en mindst ligeså god gang 69 og så en ridetur, som jeg ikke kunne stå for. Lækker krop og frække små bryster. Hun er en sød lille nips og billederne er ok - måske et par år gamle, men vellignende. Hun taler ok engelsk og er snaksaglig.

Havde bestilt 45 min. og det passede fint. Kommer helt sikkert igen. Nemt af finde og komme til og fra og fin parkering i området.

https://annoncelight.dk/showad/294911 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
TheM skrev, for 1 time siden:

Besøgte Joy i dag og det var en super god oplevelse. Meget nærværende og fræk øjenkontakt hele vejen igennem. En god gang massage og så en mindst ligeså god gang 69 og så en ridetur, som jeg ikke kunne stå for. Lækker krop og frække små bryster. Hun er en sød lille nips og billederne er ok - måske et par år gamle, men vellignende. Hun taler ok engelsk og er snaksaglig.

Havde bestilt 45 min. og det passede fint. Kommer helt sikkert igen. Nemt af finde og komme til og fra og fin parkering i området.

https://annoncelight.dk/showad/294911 

Ska dog siges, jeg kender ej meget til Thai? Men ligner hun ikk en Thai og måske burde ligge under Thai, trods P er diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheM skrev, for 3 timer siden:

Besøgte Joy i dag og det var en super god oplevelse. Meget nærværende og fræk øjenkontakt hele vejen igennem. En god gang massage og så en mindst ligeså god gang 69 og så en ridetur, som jeg ikke kunne stå for. Lækker krop og frække små bryster. Hun er en sød lille nips og billederne er ok - måske et par år gamle, men vellignende. Hun taler ok engelsk og er snaksaglig.

Havde bestilt 45 min. og det passede fint. Kommer helt sikkert igen. Nemt af finde og komme til og fra og fin parkering i området.

https://annoncelight.dk/showad/294911 

Velkommen til lille EG og tak for anmeldelsen.

Joy er en "gammel" kending. Hun var været lidt rundt i Danmark under forskellige navne.

Jeg har besøgt hende  et par gange i  København. Det var en OK oplevelse.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Ska dog siges, jeg kender ej meget til Thai? Men ligner hun ikk en Thai og måske burde ligge under Thai, trods P er diskret?

Forstår ikke helt dit skriv. Anmeldelsen ligger da I rette forum: Anmeldelser af thaimassage og thai piger på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden:

Forstår ikke helt dit skriv. Anmeldelsen ligger da I rette forum: Anmeldelser af thaimassage og thai piger på Fyn.

Tror måske den har ligget i et andet forum da han skrev kommentaren. Og så har en administrator efterfølgende flyttet tråden på plads her i kategorien :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
TheM skrev, den 30.12.2020 at 22:30:

Besøgte Joy i dag og det var en super god oplevelse. Meget nærværende og fræk øjenkontakt hele vejen igennem. En god gang massage og så en mindst ligeså god gang 69 og så en ridetur, som jeg ikke kunne stå for. Lækker krop og frække små bryster. Hun er en sød lille nips og billederne er ok - måske et par år gamle, men vellignende. Hun taler ok engelsk og er snaksaglig.

Havde bestilt 45 min. og det passede fint. Kommer helt sikkert igen. Nemt af finde og komme til og fra og fin parkering i området.

https://annoncelight.dk/showad/294911 

Hvor omkring i Odense kan hun besøges? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 17 timer siden:

Hvor omkring i Odense kan hun besøges? 

Odense C. Ikke langt fra havnen med gode p-forhold tæt på. OK diskret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, den 31.12.2020 at 02:41:

Tror måske den har ligget i et andet forum da han skrev kommentaren. Og så har en administrator efterfølgende flyttet tråden på plads her i kategorien :)

Hvor er Kategorina, nu hvor vi behøver hende???:-o

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere på ugen sendte jeg sms til hende 2 dage efter hinanden, uden noget som helst svar. 

Måske hun har gemt mit nr. fra tidligere besøg hvor hun kaldte sig Nancy, hvor jeg ikke ligefrem roste hende til skyerne, kunne være derfor hun ikke gad svare mig

i disse tider var det selvfølgelig kun for at snakke med hende, ironi kan forekomme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 12 timer siden:

Tidligere på ugen sendte jeg sms til hende 2 dage efter hinanden, uden noget som helst svar. 

Måske hun har gemt mit nr. fra tidligere besøg hvor hun kaldte sig Nancy, hvor jeg ikke ligefrem roste hende til skyerne, kunne være derfor hun ikke gad svare mig

i disse tider var det selvfølgelig kun for at snakke med hende, ironi kan forekomme ;-)

Nej nej... Du skal da ikke nøjes med at snakke med hende. HVIS hun ellers gad at have besøg af dig kunne i jo knalde løs og ånde hinanden ind i hovedet. Opfordrer da kraftigt til at alle gør lige akkurat det de har lyst til. Hvis nogen har en forretning der pt er lukket ned skal de da bare åbne den på mandag ligesom mange (nogen) har truet med at gøre.
Og ja - ironi kan forekomme. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 13 timer siden:

Tidligere på ugen sendte jeg sms til hende 2 dage efter hinanden, uden noget som helst svar. 

Måske hun har gemt mit nr. fra tidligere besøg hvor hun kaldte sig Nancy, hvor jeg ikke ligefrem roste hende til skyerne, kunne være derfor hun ikke gad svare mig

i disse tider var det selvfølgelig kun for at snakke med hende, ironi kan forekomme ;-)

For det første holder hun nok lukket og er pissetræt af liderlige fyre der spammer hendes indbakke med ligegyldige dumme forespørgsler hun ikke kan leve af.

For det andet, hvis hun bare er en lille smule smart så har hun noteret dit nummer i sin hukommelse (og telefonens) og så vil hun forhåbenligt aldrig nogensinde svare dig igen.

Hvis du er utilfreds med den oplevelse du har haft med hende, burde du have talt med hende om det først, istedet for at give en dårlig anmeldese, specielt hvis du ønsker at komme hos hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er selv et af de fjolser der nok har spamet hendes indbakke, hun er jo en dejlig dame.

Jeg ved at hun gemmer nr på kunder, ligesom vi husker hvem der gav en god service og hvem vi nok ikke besøger igen, og det kan vi alle vel forstå.

Hun har meget om ørene lige nu, prøver at få alle ender til at mødes, ikke nemt når hun skal holde lukket og der stadig skal betales regninger.

Hvor vil jeg hen med denne tekst? Jeg vil derhen hvor jeg håber at vi, os kunder, vil acceptere at pigerne vælger med omhu hvilke kunder de måske tager i denne tid og hvilke de ikke vil tage chancen med! 

Jeg håber at pigerne snart kan åbne op igen og ikke skal frygte at der kommer nogle sortklædte herre og banker på døren mens de prøver at arbejde.

Bare lige lidt tanker og mening herfra.

God dag til jer alle der læser dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også forespurgt en 2-3 gange uden held. Tænker også at hun vælger med omhu, hvis hun vælger nogen overhovedet. Og det må vi jo så accepterer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Har også forespurgt en 2-3 gange uden held. Tænker også at hun vælger med omhu, hvis hun vælger nogen overhovedet. Og det må vi jo så accepterer.

Hun er en dejlig dame, syntes at du skal give hende en chance når der åbnes op igen, jeg har kun fortrudt besøg fordi jeg faldt for hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 18 timer siden:

Tidligere på ugen sendte jeg sms til hende 2 dage efter hinanden, uden noget som helst svar. 

Måske hun har gemt mit nr. fra tidligere besøg hvor hun kaldte sig Nancy, hvor jeg ikke ligefrem roste hende til skyerne, kunne være derfor hun ikke gad svare mig

i disse tider var det selvfølgelig kun for at snakke med hende, ironi kan forekomme ;-)

Som jeg husker din anmeldelse var den på det jævne ja, men dog sober. Hvis hun diskvalificerer dig pga det, er det sgu da ringe. Hun burde så netop tage dig ind igen og så gøre det bedre. Det ville da give kæmpe plusser!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cep011 skrev, for 9 timer siden:

Hun er en dejlig dame, syntes at du skal give hende en chance når der åbnes op igen, jeg har kun fortrudt besøg fordi jeg faldt for hende!

Er der ujævnt hos hende :)? 
Nej undskyld - der er også en anden der faldt for hende. Hun har kæreste lige i nærheden .....,

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 11 timer siden:

Er der ujævnt hos hende :)? 
Nej undskyld - der er også en anden der faldt for hende. Hun har kæreste lige i nærheden .....,

Ja der er ujævnt;-) hos hende.Men det ville da også være mærkeligt hvis hun ikke har, hun er jo en dejlig dame.

Han er en heldig fyr.

Redigeret af Cep011

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cep011 skrev, for 32 minutter siden:

Ja der er ujævnt;-) hos hende.Men det ville da også være mærkeligt hvis hun ikke har, hun er jo en dejlig dame.

Han er en heldig fyr.

Heldig og heldig ? :rolleyes: han skal være indstillet på at dele hende, med en del andre fyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 15 minutter siden:

Heldig og heldig ? :rolleyes: han skal være indstillet på at dele hende, med en del andre fyre.

Sex er sex, kærlighed er noget andet, hvis ens behov bliver fyldt på anden måde er det vel også ok, tror ikke at pigerne ser sex som en kærligheds ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 13.2.2021 at 09:38:

Nej nej... Du skal da ikke nøjes med at snakke med hende. HVIS hun ellers gad at have besøg af dig kunne i jo knalde løs og ånde hinanden ind i hovedet. Opfordrer da kraftigt til at alle gør lige akkurat det de har lyst til. Hvis nogen har en forretning der pt er lukket ned skal de da bare åbne den på mandag ligesom mange (nogen) har truet med at gøre.
Og ja - ironi kan forekomme. :-( 

Det var jo et kommentar fra corona politiet, ellers store stygge ulv som blæser og blæser men ikke vælter mig af pinden ;-)

Anonym bruger skrev, den 13.2.2021 at 10:03:

For det første holder hun nok lukket og er pissetræt af liderlige fyre der spammer hendes indbakke med ligegyldige dumme forespørgsler hun ikke kan leve af.

For det andet, hvis hun bare er en lille smule smart så har hun noteret dit nummer i sin hukommelse (og telefonens) og så vil hun forhåbenligt aldrig nogensinde svare dig igen.

Hvis du er utilfreds med den oplevelse du har haft med hende, burde du have talt med hende om det først, istedet for at give en dårlig anmeldese, specielt hvis du ønsker at komme hos hende igen.

hun holder vel ikke lukket, de dage hvor hun har opdateret hendes annonce. Hun opdaterer vel for at vise kunder at hun arbejder.

min tidligere anmeldelse af hende, under et af hendes mange andre kunstnernavne, var en ganske almindelig anmeldelse uden at jeg svinede hende til, men samtidig roste jeg hende heller ikke til skyerne.

tænk, jeg troede dette Forum var til ærlige anmeldelser, og ikke kun rosende anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Det var jo et kommentar fra corona politiet, ellers store stygge ulv som blæser og blæser men ikke vælter mig af pinden ;-)

hun holder vel ikke lukket, de dage hvor hun har opdateret hendes annonce. Hun opdaterer vel for at vise kunder at hun arbejder.

min tidligere anmeldelse af hende, under et af hendes mange andre kunstnernavne, var en ganske almindelig anmeldelse uden at jeg svinede hende til, men samtidig roste jeg hende heller ikke til skyerne.

tænk, jeg troede dette Forum var til ærlige anmeldelser, og ikke kun rosende anmeldelser

Præcis. 
 

Det ville nu også være rart hvis udskammerne spredte deres galde i en særskilt tråd i stedet for at forurene anmeldelserne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ENGANG besøgt hende under navnet Nancy hvor jeg syntes hun havde lidt mave, “senere” har jeg så besøgt hende under navnet Joy, hvor hun står mere fit uden omtalte mave. Det er helt sikkert hende på billeder.

først massage, så B2B, så pirring af nosser og røv, og så startede hun forfra med det hele. Så om på ryggen og ben nosser og pik fik en tur inden lidt B2B, 69, med SF, ridetur, doggy og til sidst hende på ryg med bukkede ben og fødder på min mave, mens jeg pumpede løs til jeg kom.

hun var nærværende, smilende, sød og tilpas falske stønnelyde, så faktisk et rigtigt dejligt besøg. Næste gang ville jeg nok vælge 45 min. Istedet for 60 min, da der var ca. 12 min tilbage da jeg tog tøj på.

genbesøg ??, tja det er ikke udelukket. Hum arbejder dog kun et par dage om ugen, det sted, og derfor svarer hun ikke så ofte på sms. Hun ejer vist en klinik et andet sted i Odense.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt både Joy og Linda på dette sted.....søde og dejlige thaipiger der yder god service og lækker sex....enig.:-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...