Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Tantra, Nordjylland

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Grabbing skrev, for 3 minutter siden:

Ingen happy ending eller sex, skriver hun og har et nøgenbillede hvor hun spreder ben i annoncen :blink:

Man behøver jo ikke nødvendigvis at tilbyde sex bare fordi man er nøgen og viser sit køn :) 
Det er ganske normalt i tantra at man kan se massørens køn, da hun jo er nøgen og bevæger sig rundt om og på en. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 24 minutter siden:

Ingen happy ending eller sex, skriver hun og har et nøgenbillede hvor hun spreder ben i annoncen :blink:

Hun tilbyder da LIngam - det kan nemt resultere i "happy ending" :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Man behøver jo ikke nødvendigvis at tilbyde sex bare fordi man er nøgen og viser sit køn :) 
Det er ganske normalt i tantra at man kan se massørens køn, da hun jo er nøgen og bevæger sig rundt om og på en. 

Mja, det har du sikkert ret i men det er lidt misvisende i min optik. På den anden side, så skriver hun jo helt klart hvad spillereglerne er så man skal være noget tykpandet hvis man kontakter hende for decideret sex B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Grabbing skrev, for 2 minutter siden:

det er lidt misvisende i min optik

Nej ikke når det er tantra, så er det normalen. 
Jeg tror også du skal se hendes foto som "gudinden fra hvis skød lyset strømmer", men det kræver nok man ved lidt om tantra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Grabbing skrev, for 31 minutter siden:

Tro ikke billedet er ægte.  Tro ikke det er af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Nej ikke når det er tantra, så er det normalen. 
Jeg tror også du skal se hendes foto som "gudinden fra hvis skød lyset strømmer", men det kræver nok man ved lidt om tantra :)

Jeg prøver det bedste jeg kan, men for mig er det mere en indgang end en udgang :D

Jeg har, for øvrigt, prøvet tantra og det er fantastisk. Afsluttende med lingam og jeg kunne ikke, selv med min bedste vilje, holde udløsningen tilbage :)

Redigeret af Grabbing

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 2 minutter siden:

Tro ikke billedet er ægte.  Tro ikke det er af hende.

Jeg tror du har ret. Det ligner meget et modelbillede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Grabbing skrev, 1 time siden:

Jeg tror du har ret. Det ligner meget et modelbillede. 

Men det er ret flot :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 2 timer siden:

Hun tilbyder da LIngam - det kan nemt resultere i "happy ending" :shock:

nemlig det kan jo  let ske  så hvad vil hun så  gøre ved det ?? men spændende er det da det Tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 1 time siden:

Jeg prøver det bedste jeg kan, men for mig er det mere en indgang end en udgang :D

Jeg har, for øvrigt, prøvet tantra og det er fantastisk. Afsluttende med lingam og jeg kunne ikke, selv med min bedste vilje, holde udløsningen tilbage :)

Det kan jeg sagtes forstå det er sku da svært har prøvet nogle forskellige tantra behandler   godt nytår 

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, 1 time siden:

nemlig det kan jo  let ske  så hvad vil hun så  gøre ved det ?? men spændende er det da det Tantra

Sygeplejeske tricket! En hånd der hurtigt og hårdt klemmer lige under hovedet mens hun klasker en flad hånd ned oveni kalorius :D:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 53 minutter siden:

Sygeplejeske tricket! En hånd der hurtigt og hårdt klemmer lige under hovedet mens hun klasker en flad hånd ned oveni kalorius :D:lol:

Og derefter er der kun 53 minutter tilbage af en time. Det er altså op ad bakke! Lang dag på kontoret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
grå skrev, for 6 timer siden:

Det kan jeg sagtes forstå det er sku da svært har prøvet nogle forskellige tantra behandler   godt nytår 

Nej har også prøvet både lingam og tantra,,, eneste trick for ikke at gå af er at tænke på inger støjberg ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waltzman skrev, for 7 timer siden:

Nej har også prøvet både lingam og tantra,,, eneste trick for ikke at gå af er at tænke på inger støjberg ... 

Åh, kom nu. Hvis Inger stod og strittede med den røde busk, så var du der som et bøjet søm :D Man kan da se på hendes ansigt at hun giver en god gumler :D

Godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 3 timer siden:

Åh, kom nu. Hvis Inger stod og strittede med den røde busk, så var du der som et bøjet søm :D Man kan da se på hendes ansigt at hun giver en god gumler :D

Godt nytår

Ja du har faktisk ret - lækre sutpik læber :wub:

og så er der jo også lige det med rødhårede og vild sex :P

Redigeret af Waltzman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waltzman skrev, for 1 minut siden:

Ja du har faktisk ret - lækre sutpik læber :wub:

og så er der jo også lige det med rødhårede og vild sex :P

Rødhårede piger er super sexy, også Inger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waltzman skrev, for 14 timer siden:

Nej hun er drøn sexet hende elsker jeg haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...