L76 3 Skrevet 30. December, 2020 Fik lyst til at lave et lille skriv om Smukke Sara. Jeg har besøgt hende lidt spredt gennem snart et par år. Det har fra starten været en dejlig og fræk pige at besøge. Og det er kun blevet bedre med tiden efterhånden, som vi har lært hinanden lidt bedre at kende. Hun er altid sød, imødekommende og smilende når jeg kigger forbi. Hun er en dejlig kvinde, hvor hendes profil/annonce 100 % er hende. Hun er meget nærværende og kan i den grad få det bedste og frækkeste frem i mig. Og ja som tiden er gået, så er det blevet nogle intense møder, hvor jeg bestemt også formår at få hende helt op at ringe... er jeg sikker på . Jeg besøgte hende kort før jul, synes jeg godt kunne give mig selv en ekstra julegave. Og hvilken dejlig gave at pakke ud, som ønsket pakket ind i rødt. Det var igen en super fræk og intens oplevelse. Bestemt at et dejligt at have på nethinden og gå på juleferie med . Godt nytår Smukke Sara. Håber at se dig i det nye år 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElVikingo 50 Skrevet 30. December, 2020 Kan du smide et link? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 30. December, 2020 er helt enig med dig og link kan desværre ikke leveres for Sara har tilsyneladende helt slettet annoncen indtil corona igen tillader at åbne men her er hendes profil her https://www.eroguide.dk/forum/profile/40267-smukke-sara/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 12. Januar, 2021 Tak. Og ja, det er gensidigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg