Hop til indhold
L76

Smukke Sara - en julegave til mig selv

Recommended Posts

Fik lyst til at lave et lille skriv om Smukke Sara. Jeg har besøgt hende lidt spredt gennem snart et par år. Det har fra starten været en dejlig og fræk pige at besøge. Og det er kun blevet bedre med tiden efterhånden, som vi har lært hinanden lidt bedre at kende. Hun er altid sød, imødekommende og smilende når jeg kigger forbi. Hun er en dejlig kvinde, hvor hendes profil/annonce 100 % er hende. Hun er meget nærværende og kan i den grad få det bedste og frækkeste frem i mig. Og ja som tiden er gået, så er det blevet nogle intense møder, hvor jeg bestemt også formår at få hende helt op at ringe... er jeg sikker på ;-). Jeg besøgte hende kort før jul, synes jeg godt kunne give mig selv en ekstra julegave. Og hvilken dejlig gave at pakke ud, som ønsket pakket ind i rødt. Det var igen en super fræk og intens oplevelse. Bestemt at et dejligt at have på nethinden og gå på juleferie med :). Godt nytår Smukke Sara. Håber at se dig i det nye år ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...