Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/310122

Skøn oplevelse med en voksen tysk kvinde med bløde hvide former, frækhed og lyst til at gøre dig glad. Behåret. 

Fik en halv time til 800.Det var en fornøjelse. Nærværende. Skøn duft af Kvinde. Luder som i gamle dage, dog ikke meget parfumeret. 

Kvinden: 8/10 ikke helt som på billederne, men dejlig. 

Stedet: 6/10 Hus på landet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 25 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/310122

Skøn oplevelse med en voksen tysk kvinde med bløde hvide former, frækhed og lyst til at gøre dig glad. Behåret. 

Fik en halv time til 800.Det var en fornøjelse. Nærværende. Skøn duft af Kvinde. Luder som i gamle dage, dog ikke meget parfumeret. 

Kvinden: 8/10 ikke helt som på billederne, men dejlig. 

Stedet: 6/10 Hus på landet. 

Der står da ellers hun tager 1000 kr for en halv time, men hun var måske forhandlings villig??:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Huset ligger ok diskret bag nogle store træer og noget krat, men er selvfølgelig mere diskret om sommeren i dagslys. Huset ligger ud til en alm. landsbyvej i den ene enden, så ikke mange naboer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
boobslover skrev, den 30.12.2020 at 14:00:

Der står da ellers hun tager 1000 kr for en halv time, men hun var måske forhandlings villig??:D

Det havde jeg lige glemt. Jeg spurgte bare via SMS, om jeg kunne få en halv time for 800,og fik et Ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, den 30.12.2020 at 14:11:

Jeg har haft kig på hende, når du skriver behåret, er det så frit voksende urskov, eller er der trimmet? Og er huset diskret liggende?

Hun har ikke vildt meget hår forneden, men det virkede heller ikke trimmet, da jeg var der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Langesen skrev, den 1.1.2021 at 15:39:

Hun har ikke vildt meget hår forneden, men det virkede heller ikke trimmet, da jeg var der. 

Åh jo og Tak for info, hende gad jeg dog godt duske, frem for det Pillefyr jeg hentede i November på Fyn er fin( sorry afsporing) 

Men heller pille ved ved hendes, fremfor noget som ej duer :( 

Igen, undskyld afsporing :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Fynboiodense skrev, den 5.1.2021 at 11:11:

Hvordan var din oplevelse ?

Åh jo havde håbet på mere om den oplevelse eller mangel på samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, den 30.12.2020 at 14:11:

Jeg har haft kig på hende, når du skriver behåret, er det så frit voksende urskov, eller er der trimmet? Og er huset diskret liggende?

 

Big3lover skrev, den 31.12.2020 at 08:50:

Huset ligger ok diskret bag nogle store træer og noget krat, men er selvfølgelig mere diskret om sommeren i dagslys. Huset ligger ud til en alm. landsbyvej i den ene enden, så ikke mange naboer.

Jeg er enig i, at huset ligger diskret. 
Men den ene nabo der er, den person må være verdens mest nysgerrige. 
 

Første gang så jeg ikke noget da jeg kom. 
Men fik øjenkontakt med ham, i hans vindue, da jeg forlod huset. 
 

Anden gang stod han igen i vinduet og skulle se hvad der skete. Da jeg parkerede ude på landevejen. 
Han gjorde intet for at skjule det.
Først da  jeg lidt kækt prøvede at hilse, kiggede han væk! :D 
 

Så diskretion kan diskuteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 7 timer siden:

 

Jeg er enig i, at huset ligger diskret. 
Men den ene nabo der er, den person må være verdens mest nysgerrige. 
 

Første gang så jeg ikke noget da jeg kom. 
Men fik øjenkontakt med ham, i hans vindue, da jeg forlod huset. 
 

Anden gang stod han igen i vinduet og skulle se hvad der skete. Da jeg parkerede ude på landevejen. 
Han gjorde intet for at skjule det.
Først da  jeg lidt kækt prøvede at hilse, kiggede han væk! :D 
 

Så diskretion kan diskuteres.

Måtte trække lidt på smilebåndet, da jeg så hvem der havde skrevet indlægget :D @NysgerrigePeter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
sweetstone skrev, for 10 timer siden:

Måtte trække lidt på smilebåndet, da jeg så hvem der havde skrevet indlægget :D @NysgerrigePeter

Åh jo men nu er alias ( beklager stavefejl) ikk nødvendigvis same same skriv?

For mit vedkommende, som er lavet for ca 5 år siden, betyder det jo ikke jeg kun tænder på Thai :rolleyes:

Blot info og stadig tilladt at trække på smilebåndet :D

Go aften Fyn er fin :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Kære Fynboer jeg har forsøgt at skrive med hende men uden held for tilbage melding, og måske hun holder lukket pga tiden?

Måske Fynboer ved bedre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 timer siden:

Måske Fynboer ved bedre? 

Måske vi bare er klogere? ;-) 

Nej, spøg til side. Indlægget før dit er skrevet 9. januar og hendes annonce er opdateret 8. januar, så hun er nok ikke "tilgængelig" for tiden.
Vent på bedre tider og at hun måske kommer tilbage. Ellers skal der nok komme en masse andre søde piger du kan besøge. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Måske vi bare er klogere? ;-) 

Nej, spøg til side. Indlægget før dit er skrevet 9. januar og hendes annonce er opdateret 8. januar, så hun er nok ikke "tilgængelig" for tiden.
Vent på bedre tider og at hun måske kommer tilbage. Ellers skal der nok komme en masse andre søde piger du kan besøge. :-) 

Nu var det altså ikke noget jeg hu hej vil besøge, jeg venter selv på bedre tider hvor vi igen må og kan besøge uden at overskride grænser

Så blot en tanke om hva vi kan når vi forhåbentlig engang kommer over på den anden side af tidens tand :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Tillader mig at samle en gammel tråd op!

Håber på nyt omkring hende, da det ikk lige er indenfor min rækkevidde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...