Hop til indhold

Adriana - Odense syd

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/293732

Var forbi Adriana igen. Blev snydt af nye billeder. Tog hende alligevel. Hun er nu meget sød og charmerende, men hold kæft, hvor var hun forvirret. Modtog mig udenfor døren og førte mig rundt om huset (med flere lejligheder), og ind ad bagdøren. Hun farvede ud og ind ad døren til hendes værelse med poser (skrald?), vidst fordi hun ville vise, at her skete ikke noget prostitution... Jeg tog det roligt og smed tøjet, lagde mig ned og ventede på hende. Endelig besluttede jeg hun sig for at gøre det samme og seancen kunne begynde. Jeg fik, hvad jeg kom for, men vi skulle være helt stille, og hun stoppede mig midlertidigt flere gange, da sengen knirkede. OMG! 

Pigen: 6/10 sød men ikke lækker som i næsten ingen røv, modsat billederne. 

Stedet: 2/10 uro. Ingen mulighed for toilet/bad. Rent og vådservietter. 

Skrevet
Langesen skrev, den 30.12.2020 at 13:22:

Var forbi Adriana igen. Blev snydt af nye billeder. Tog hende alligevel. Hun er nu meget sød og charmerende, men hold kæft, hvor var hun forvirret. Modtog mig udenfor døren og førte mig rundt om huset (med flere lejligheder), og ind ad bagdøren. Hun farvede ud og ind ad døren til hendes værelse med poser (skrald?), vidst fordi hun ville vise, at her skete ikke noget prostitution... Jeg tog det roligt og smed tøjet, lagde mig ned og ventede på hende. Endelig besluttede jeg hun sig for at gøre det samme og seancen kunne begynde. Jeg fik, hvad jeg kom for, men vi skulle være helt stille, og hun stoppede mig midlertidigt flere gange, da sengen knirkede. OMG! 

Heldigt jeg havde aflyst vores aftale i sidste øjeblik 

Skrevet
Langesen skrev, den 30.12.2020 at 13:22:

Hvor er det ca i odense syd, hvad ligger det tæt på evt?

Skrevet
most wanted skrev, for 18 timer siden:

Hvor er det ca i odense syd, hvad ligger det tæt på evt?

Du kan parkere ved brugsen i Højby og gå de sidste 50m 

• 1 month later...
Skrevet

Var forbi hende i Kolding og det er ikke hende på billederne desværre. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.