Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/293732

Var forbi Adriana igen. Blev snydt af nye billeder. Tog hende alligevel. Hun er nu meget sød og charmerende, men hold kæft, hvor var hun forvirret. Modtog mig udenfor døren og førte mig rundt om huset (med flere lejligheder), og ind ad bagdøren. Hun farvede ud og ind ad døren til hendes værelse med poser (skrald?), vidst fordi hun ville vise, at her skete ikke noget prostitution... Jeg tog det roligt og smed tøjet, lagde mig ned og ventede på hende. Endelig besluttede jeg hun sig for at gøre det samme og seancen kunne begynde. Jeg fik, hvad jeg kom for, men vi skulle være helt stille, og hun stoppede mig midlertidigt flere gange, da sengen knirkede. OMG! 

Pigen: 6/10 sød men ikke lækker som i næsten ingen røv, modsat billederne. 

Stedet: 2/10 uro. Ingen mulighed for toilet/bad. Rent og vådservietter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, den 30.12.2020 at 13:22:

https://annoncelight.dk/showad/293732

Var forbi Adriana igen. Blev snydt af nye billeder. Tog hende alligevel. Hun er nu meget sød og charmerende, men hold kæft, hvor var hun forvirret. Modtog mig udenfor døren og førte mig rundt om huset (med flere lejligheder), og ind ad bagdøren. Hun farvede ud og ind ad døren til hendes værelse med poser (skrald?), vidst fordi hun ville vise, at her skete ikke noget prostitution... Jeg tog det roligt og smed tøjet, lagde mig ned og ventede på hende. Endelig besluttede jeg hun sig for at gøre det samme og seancen kunne begynde. Jeg fik, hvad jeg kom for, men vi skulle være helt stille, og hun stoppede mig midlertidigt flere gange, da sengen knirkede. OMG! 

Pigen: 6/10 sød men ikke lækker som i næsten ingen røv, modsat billederne. 

Stedet: 2/10 uro. Ingen mulighed for toilet/bad. Rent og vådservietter. 

Heldigt jeg havde aflyst vores aftale i sidste øjeblik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, den 30.12.2020 at 13:22:

https://annoncelight.dk/showad/293732

Var forbi Adriana igen. Blev snydt af nye billeder. Tog hende alligevel. Hun er nu meget sød og charmerende, men hold kæft, hvor var hun forvirret. Modtog mig udenfor døren og førte mig rundt om huset (med flere lejligheder), og ind ad bagdøren. Hun farvede ud og ind ad døren til hendes værelse med poser (skrald?), vidst fordi hun ville vise, at her skete ikke noget prostitution... Jeg tog det roligt og smed tøjet, lagde mig ned og ventede på hende. Endelig besluttede jeg hun sig for at gøre det samme og seancen kunne begynde. Jeg fik, hvad jeg kom for, men vi skulle være helt stille, og hun stoppede mig midlertidigt flere gange, da sengen knirkede. OMG! 

Pigen: 6/10 sød men ikke lækker som i næsten ingen røv, modsat billederne. 

Stedet: 2/10 uro. Ingen mulighed for toilet/bad. Rent og vådservietter. 

Hvor er det ca i odense syd, hvad ligger det tæt på evt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 18 timer siden:

Hvor er det ca i odense syd, hvad ligger det tæt på evt?

Du kan parkere ved brugsen i Højby og gå de sidste 50m 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...