Hop til indhold
Max5000

Skibhuspigerne, Odense

Recommended Posts

Hej.

Er her nogen som ved noget om Skibhuspigerne stadig er åbne? Deres hjemmeside har været nede i lang tid og der var ellers lige startet en ny pige jeg rigtig gerne ville have besøgt. :)
Håber at nogen har lidt mere info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved det ikke med 100 procent sikkerhed, men kunne forestille mig de har lukket pga coronaen og åbner op igen når Danmark åbner op.. eller det håber jeg da.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xovayaxa skrev, for 5 timer siden:

Ja det er rigtigt. lukket på grund af pandemien

Det er nu ikke alle der har det. fik massage på klinik i går

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tænkte også først det var pga. pandemien, men da deres hjemmeside var nede i længere tid blev jeg bare nervøs.
De er det bedste sted vi har tilbage i Odense, så ville være ked af at se dem lukke helt.

Deres side er stadig nede, så er nu stadig lidt nervøs. Men tak for indputtet til jer der har skrevet.

@CelinaGold- Tak for svaret til dig også. Det er svært at kende dig fra det lille billede her på eroguide, men husker hende jeg tænker på som mørkhåret er dog ikke engang sikker. Kan selvfølgelig ikke huske navn eller noget nu. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Har været et dødt sted i lang tid. Meget sjældent at der var piger på vagt. Det var heller ikke for ofte over det seneste år eller 2år at der kom nogle af de jyske eller københavnske piger forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, den 6.2.2021 at 20:57:

Ja tænkte også først det var pga. pandemien, men da deres hjemmeside var nede i længere tid blev jeg bare nervøs.
De er det bedste sted vi har tilbage i Odense, så ville være ked af at se dem lukke helt.

Deres side er stadig nede, så er nu stadig lidt nervøs. Men tak for indputtet til jer der har skrevet.

@CelinaGold- Tak for svaret til dig også. Det er svært at kende dig fra det lille billede her på eroguide, men husker hende jeg tænker på som mørkhåret er dog ikke engang sikker. Kan selvfølgelig ikke huske navn eller noget nu. :D

Stedet åbner for privat/diskret når corona nedlukningen slutter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...