Hop til indhold

Vises annonce kun ved aktiv kalender?

Featured Replies

Skrevet

Kan det være rigtigt, at betalingsannoncer her på siden, kun kommer frem ved søgning, hvis kalenderen er aktiv? Jeg har lukket alle dage på ubestemt tid, men vil stadig gerne kunne ses, dels fordi jeg betaler for det, dels fordi jeg tilbyder onlineydelser, men ikke på faste dage. Da jeg lavede en fiktiv åbningsdag ude i fremtiden, dukkede min annonce frem på søgning.

Redigeret af Liv
Ord

Skrevet

Hej

Godt Nytår til dig :-)

Dejligt du bringer dette op, jeg har tidligere forsøgt at påpege problemer med søge funktionaliteten, for folkene bag.

Måske du har bedre held end mig, med at få de rette i tale ?

Skrevet

@Administrator bør kunne svare dig @Liv

Skrevet
Liv skrev, for 12 timer siden:

Kan det være rigtigt, at betalingsannoncer her på siden, kun kommer frem ved søgning, hvis kalenderen er aktiv?

Du skal selv gå ind at ændre dine søgeparametre (tryk på tandhjulet oppe i højre hjørne), så ældre annoncer også vises - ja, man burde nok have lavet det omvendt, så man selv skulle ændre det, så kun aktive annoncer vistes - forslag hermed sendt til admin ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Du skal selv gå ind at ændre dine søgeparametre (tryk på tandhjulet oppe i højre hjørne), så ældre annoncer også vises - ja, man burde nok have lavet det omvendt, så man selv skulle ændre det, så kun aktive annoncer vistes - forslag hermed sendt til admin ;-)

Jeg ønsker netop, at min annonce vises, selvom der ikke er sat en dato i kalenderen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.