Hop til indhold

Diskret hotel i syd/midt/østjylland

Featured Replies

Skrevet

Eftersom jeg er hjemsendt i den kommende periode tænkte jeg at tage på en lille tour de fizz til jylland. derfor søger jeg super diskrete hoteller hvor jeg kan invitere piger forbi uden at de skal forbi reception osv. alle foreslag er velkomne :D 

Godt nytår til jer alle

Skrevet

Blommenslyst kro/motel

Capinn Kolding

Skrevet
  • Author
Rudo skrev, for 2 minutter siden:

Capinn Vejle 

Kørte faktisk forbi der for ikke så længe siden, men synes ikke det var så diskret? Skal man forbi reception på vejen ind?

Skrevet

Det behøver man ikke og selv om man gør det er der ikke nogen der stiller spørgsmål til noget, det er da også tilladt at have besøg på et hotel værelse, jeg har da haft mange besøg både her i DK og i særdeleshed i Thailand 

Skrevet
Frederik82 skrev, for 5 timer siden:

Kørte faktisk forbi der for ikke så længe siden, men synes ikke det var så diskret? Skal man forbi reception på vejen ind?

Hotel Hedegården er hvad du leder efter i Vejle. Reception/restaurant og værelser er i adskilte bygninger. 

Skrevet
Frederik82 skrev, for 6 timer siden:

Eftersom jeg er hjemsendt i den kommende periode tænkte jeg at tage på en lille tour de fizz til jylland. derfor søger jeg super diskrete hoteller hvor jeg kan invitere piger forbi uden at de skal forbi reception osv. alle foreslag er velkomne :D 

Godt nytår til jer alle

Hvor langt mod vest kører du tror du, for kender det perfekte sted totalt diskret ved Blåvands området, og til billige penge ?

Skrevet

BB Hotel i hhv Aarhus, Vejle, Herning, Frederikshavn er hotel uden receptioner. Du får en kode når du har bestilt og betalt. Koden passer til indgang og værelsesdørene. Nemt og billigt 

Skrevet

Motel Lillebælt i MIddelfart

Skrevet
Livsnyder69 skrev, for 1 time siden:

BB Hotel i hhv Aarhus, Vejle, Herning, Frederikshavn er hotel uden receptioner. Du får en kode når du har bestilt og betalt. Koden passer til indgang og værelsesdørene. Nemt og billigt 

bb hotel

Skrevet

Der er også Motel Medio tæt på motorvejen syd for Fredericia. Der kan man køre helt hen til værelsesdøren.

Skrevet

motel hadsten kan bestilles på nettet...betales på tanken ved siden af...diskret indgang... bruges også af GP.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.