Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/287847

Jeg besøgte hende, meget meget dårlig kommunikation på engelsk, fandt opgangen og så gik vi ellers til værelset.. prøvede at spørge ind til massage og happy ending, men hun forstod mig vist ikke. Hun spurgte om jeg havde været i bad, og jeg svarede at jeg havde været i bad hjemme, men alligevel ville hun have at jeg tog et bad.. nå det blev hurtigt klaret også tilbage til værelset også startede den nok mest kedelige massage - aaaaaalt for meget olie, der bare blev jævnet udover ryggen på mig, så efter et lille kvarter, så måtte jeg selv sætte kondom på også fik jeg til dato det mest kedelige blæs..

Jeg kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Troy skrev, for 19 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/287847

Jeg besøgte hende, meget meget dårlig kommunikation på engelsk, fandt opgangen og så gik vi ellers til værelset.. prøvede at spørge ind til massage og happy ending, men hun forstod mig vist ikke. Hun spurgte om jeg havde været i bad, og jeg svarede at jeg havde været i bad hjemme, men alligevel ville hun have at jeg tog et bad.. nå det blev hurtigt klaret også tilbage til værelset også startede den nok mest kedelige massage - aaaaaalt for meget olie, der bare blev jævnet udover ryggen på mig, så efter et lille kvarter, så måtte jeg selv sætte kondom på også fik jeg til dato det mest kedelige blæs..

Jeg kommer ikke igen

Undskyld jeg spørger, men taler du ikke selv dansk? Der står da at hun taler dansk, så hvorfor ikke tale dansk med hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 1 minut siden:

Undskyld jeg spørger, men taler du ikke selv dansk? Der står da at hun taler dansk, så hvorfor ikke tale dansk med hende? 

Hun taler piv elendig dansk og engelsk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Troy skrev, Lige nu:

Hun taler piv elendig dansk og engelsk

Ah ok. Så kan det godt blive lidt op ad bakke. Tak for anmeldelsen. Jeg havde prøvet at lave en aftale med hende, men kunne ikke lykkes med tiderne, så det var måske meget heldigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 7 minutter siden:

Ah ok. Så kan det godt blive lidt op ad bakke. Tak for anmeldelsen. Jeg havde prøvet at lave en aftale med hende, men kunne ikke lykkes med tiderne, så det var måske meget heldigt. 

Du er ikke gået glip af noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...