Hop til indhold
Danske liderlige Sandra

Læs nu hvad der står i annoncen, tak

Recommended Posts

Randers_Borger skrev, for 4 minutter siden:

Bemærk, at det er klip fra Sandra´s egen side...

Der er stor forskel på at Sandra selv vælger at lægge et foto op... og så på at du vælger at lægge billeder op af hende, uanset hvor du så klipper fra. Men det bliver der så taget stilling til et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 4 minutter siden:

ingen selfie og vi tillader ikke at man poster glædepigers billeder herinde, har slettet lidt

men alle kan jo også trykke på linket og se de bryster der tales om så værre er det jo ikke

god aften :) 

Tak for info :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Man kan mene hvad man vil om samtalen, men jeg synes også at det er lidt herligt, hvordan jeg aldrig har fået flere henvendelser fra ukendte mænd udenfor min åbningstid end disse dage :rolleyes: når nu der har været så mange kommentarer på antallet af aktive annoncer hos pigerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Man kan mene hvad man vil om samtalen, men jeg synes også at det er lidt herligt, hvordan jeg aldrig har fået flere henvendelser fra ukendte mænd udenfor min åbningstid end disse dage :rolleyes: når nu der har været så mange kommentarer på antallet af aktive annoncer hos pigerne. 

Vi er vel desperate :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Blue man skrev, for 1 minut siden:

Det når vi nok alle sammen at blive inden der bliver åbnet igen :wacko: det bliver en laaaaang januar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest krampe
Blue man skrev, for 14 timer siden:

Ha ha lige min tanke, som en flok desperate fyre i byen så bliver der skudt med spredehagl nu, og alle præferencer er droppet 'et hul er et hul' i disse tider :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 21 timer siden:

Nu du har gået i skole, er det surt du ik helt har styr på at det hedder lærer at læse :biggrin:

Godt nytår. 

åh hvor ærgeligt at du med dit flueknepperi om et r fra eller til --- ikke forholder dig til budskabet - trådens indhold... men håber du føler dig stor og dygtig... 

så godt nytår.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at kvinder først får bryster fra omkring 14 års alderen, plus minus 2 år. 

ligesom en Q ikke har patter men bryster... en ko har PATTER  sådan bare for korrekthedens skyld 

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 16 minutter siden:

åh hvor ærgeligt at du med dit flueknepperi om et r fra eller til --- ikke forholder dig til budskabet - trådens indhold... men håber du føler dig stor og dygtig... 

så godt nytår.  

Sjovt du ik læser tråden og fatter dens budskab i stedet for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 minutter siden:

Sjovt du ik læser tråden og fatter dens budskab i stedet for. 

jeg kommenterer netop på de oplysninger hvor du er belærende.. har læst tråden men det kan ikke på tidspunktet for din kommentar berettige dig at lave den ... det er det jeg kommenterer på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
biker skrev, for 24 minutter siden:

ligesom en Q ikke har patter men bryster... en ko har PATTER  sådan bare for korrekthedens skyld 

Bryster,  buste,  patter,  yver,  nødder, meloner,  rosiner, kaffeposer.....

Hvis  mine  bryster  skal  betegnes  for  patter,  for   de  bliver  suttet  på, så  værsgo.  (Når  corona  tillader  det)

(((Se  det  som et  sjovt  indlæg)))  O O

20201230_172527.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 timer siden:

Bryster,  buste,  patter,  yver,  nødder, meloner,  rosiner, kaffeposer.....

Hvis  mine  bryster  skal  betegnes  for  patter,  for   de  bliver  suttet  på, så  værsgo.  (Når  corona  tillader  det)

(((Se  det  som et  sjovt  indlæg)))  O O

20201230_172527.jpg

nu var det ikke lige dig det drejede sig om.... ærgeligt freden her er spoleret efter du kom ud af karantænen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Danske liderlige Sandra,

du har ret det staves 

...lære at læse ;-)

Anyway, hold nu op hvor jeg ser frem til den dag du er klar igen! 
Respekt for at holde lukket. 

Hvis du giver en kop kaffe og ‘tilbehør’ skal jeg være den første til at støtte din forretning. ;-)

Og skal du have hjælp med det kamera.... sååå.... vi ses forhåbentlig snart ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...