SlikkeFrands 151 Skrevet 29. December, 2020 Efter at jeg har holdt pause frs EG i lang tid har jeg valgt, at oprette en ny profil. Dette er min første anmeldelse under denne profil. Jeg har i lang tid haft et godt øje til Mystify. Lige efter Coronaen ramte i foråret havde jeg en aftale med den dejlige Milf. Men af forskellige årsager blev den aflyst. Men idag lykkedes det. Aftale lavet i går til i dag. Hurtigt arrangeret over SMS. Fine parkeringsforhold og diskret sted. Jeg blev i døren mødt af den smilende og dejlige Mystify. Hurtigt ind i hobby rummet, hvor vi begge blev afklædt. Selve akten vil.jeg holde for mig selv, men fuld tilfredshed fra min side. Bedste anbefaling fra min side, så bare afsted drenge... Kan i alle have et knald hamrende godt nytår. Mystify, hvis du læser med: 1000 Tak.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 29. December, 2020 Må være hende her.... https://annoncelight.dk/showad/290869 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MyZone 49 Skrevet 2. Januar, 2021 SlikkeFrands skrev, den 29.12.2020 at 19:02: Efter at jeg har holdt pause frs EG i lang tid har jeg valgt, at oprette en ny profil. Dette er min første anmeldelse under denne profil. Jeg har i lang tid haft et godt øje til Mystify. Lige efter Coronaen ramte i foråret havde jeg en aftale med den dejlige Milf. Men af forskellige årsager blev den aflyst. Men idag lykkedes det. Aftale lavet i går til i dag. Hurtigt arrangeret over SMS. Fine parkeringsforhold og diskret sted. Jeg blev i døren mødt af den smilende og dejlige Mystify. Hurtigt ind i hobby rummet, hvor vi begge blev afklædt. Selve akten vil.jeg holde for mig selv, men fuld tilfredshed fra min side. Bedste anbefaling fra min side, så bare afsted drenge... Kan i alle have et knald hamrende godt nytår. Mystify, hvis du læser med: 1000 Tak.. Mange tak Det var dejligt at møde dig. Rigtig godt nytår til dig også! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg