Hop til indhold
Guest Daddyskolding

Smukke Anja fra SD - Kolding

Recommended Posts

Guest Daddyskolding

Hej 

vil spørge om der er nogen der har prøvet smukke Anja fra SD 

hun ser lækker og skarp ud og ved ikke om hun er være at kaste penge efter 

kom med nogle anmeldelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Daddyskolding

Er der nogen der har kneppet smukke Anja fra SD? Har hørt hun giver tur i en time for 1000kr uden gummi 

kom frisk er hun værd at prøve? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sander skrev, for 1 time siden:

Hvordan kan man komme i kontakt med hende uden at skulle betale for det på SD

Du må til lommerne, som vi andre..det er jo sådan sugardaters.com bliver rige;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af denne skønhed, slank og trænet krop, store silikone babser og en meget lækker fisse

købte 2 timer for 3000, den fik alt hvad den kunne trække, hun er så liderlig og våd, vi kneppede nok 90 min og talte i 45 min 

fantastisk blow, fik hendes våde smukke fisse lige i hovedet, fingreknep og slik og så sprøjtede hun mig lige i ansigtet 

vi kneppede i alke mulige stillinger, mund fisse og analt, Fantastisk afslutning hun tog pikken lige fra røven og i munden og jeg kom i et brøl mens hun tømte mig for hver en dråbe og slugte det hele 

jeg kan kun anbefale denne liderlige SB, der virkelig bare elsker sex, jeg har bestilt endnu et nytårs knald 

vh

per

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Andre der har mødt hende og kan bekræfte ?

 

Mange tak på forhånd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eriksen skrev, den 30.12.2020 at 17:37:

Har haft fornøjelsen af denne skønhed, slank og trænet krop, store silikone babser og en meget lækker fisse

købte 2 timer for 3000, den fik alt hvad den kunne trække, hun er så liderlig og våd, vi kneppede nok 90 min og talte i 45 min 

fantastisk blow, fik hendes våde smukke fisse lige i hovedet, fingreknep og slik og så sprøjtede hun mig lige i ansigtet 

vi kneppede i alke mulige stillinger, mund fisse og analt, Fantastisk afslutning hun tog pikken lige fra røven og i munden og jeg kom i et brøl mens hun tømte mig for hver en dråbe og slugte det hele 

jeg kan kun anbefale denne liderlige SB, der virkelig bare elsker sex, jeg har bestilt endnu et nytårs knald 

vh

per

Ja da løb fantasien da vist af med dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...