Guest Vikingen08 Skrevet 29. December, 2020 Mon der er nogen der kender til dejlige, frække og dansktalende arabiske/mellemøstlige piger. Altså rigtig arabere og ikke østeuropæiske piger der udgiver sig for at være det! Ved godt der findes forskellige tråde omkring emnet, men det er lækkert med en opdateret tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 29. December, 2020 (edited) Vikingen08 skrev, for 1 time siden: Mon der er nogen der kender til dejlige, frække og dansktalende arabiske/mellemøstlige piger. Altså rigtig arabere og ikke østeuropæiske piger der udgiver sig for at være det! Ved godt der findes forskellige tråde omkring emnet, men det er lækkert med en opdateret tråd Uha..Ja, Romantica ved Nordhavn St. har Dina, en dansk pige med syriske rødder. En pige som vi alle håber bare bliver ved i lang tid fordi Mellemøstlige piger som også ønsker det sjove er så svære at finde heroppe i det kolde nord. Pas godt på hende. Det fortjener hun. http://romantica.dk/index.php Men lige nu er der jo lukket pga. Pandemien og..Kære Dina, håber du får nogle flere aftenvagter,så du kan få meget mere af min stolthed.. Ellers er der ikke meget at berette om på lysthusene.. Arabiske/Mellemøstlige piger som vil tjene ekstra til banken/ved siden af studierne i denne branche er en sjældenhed. Deres forældre/brødre vil ofte gerne vide hvad de render rundt og laver og deres familemønstre er noget anderledes. Men det er ikke umuligt at finde. Ægyptiske Mira, nu Jasmin, er også en erfaren dejlige pige på PG mellem Lindevang og Frederiksberg Metrostation. Skal man ud i provinsen, så byder Aya med smukke bryster og Seductiongirls ind i tråden, og ikke mindst tungekys (Ja,ja ved godt der er Corona mm) http://seductiongirls.dk/pigerne/aya/ Ved ikke om Jessica i Søborg har Mellemøstlige aner, men måske? http://sexyclub.dk/girls/jessica6/index.php Bare flere flirtende unge pige med Mellemøstlige aner, med langt velplejet mørkebrunt hår og mørkebrune flirtende mandelformede øjne ville syntes at det var interessant at møde mange venlige, velsoigneret, velklippede og veltrænede mænd til følsom berøring på de steder pigerne syntes er spændende. Åbner vi snart lidt mere op, Magnus og Mette, så vi kan få gang i samfundet. Bare sig at vi fortsat skal spritte hænder før, under og efter, og udvid det til at vi skal dyrke sex med maske når vi besøger GP'er, så må pigerne bare vente med at få slikket mis så det kilder helt ned i tæerne. Redigeret 29. December, 2020 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 30. December, 2020 @Vikingen08 Jasmin er også med garanti og hun taler også sproget.. (Også de frække gloser ) Godt Nytår 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elte Skrevet 30. December, 2020 ppd skrev, for 19 timer siden: Ved ikke om Jessica i Søborg har Mellemøstlige aner, men måske? http://sexyclub.dk/girls/jessica6/index.php Nix - det har hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elte Skrevet 30. December, 2020 (edited) Kan også anbefale Jasmin. Hun er nok nærmere i midt-30'erne end de 27 som hendes profil fortæller - rimelig milf. Har været forbi hende et par gange da hun var i Rødovre - hun mestrer dyb fransk og hård doggy max godt. Skal helt sikkert have hørt hende om hun er til flere fyre næste gang. Hvis hun bliver lige så liderlig som altid er det sgu lige før jeg tror der kunne blive tale om at jeg kunne blive klar til flere omgange (hvilket ellers ikke er hverdagskost). Redigeret 30. December, 2020 af Elte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elte Skrevet 30. December, 2020 (edited) Tør ikke ligge hovedet på blokken men Mimi og Maria kunne også godt have rødder i det mellemøstlig. Jeg er (også) meget til sorthårede, mørkøjede piger uden tøj på men om de lige er fra Mellemøsten er ikke vigtig så har ikke spurgt dem. Men begge kan anbefales og Maria er decideret smuk. ...... hold nu op hvor jeg glæder mig til der bliver åbnet for glædeshusene igen!!!! Redigeret 30. December, 2020 af Elte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. December, 2020 Elte skrev, for 4 minutter siden: Tør ikke ligge hovedet på blokken men Mimi og Maria kunne også godt have rødder i det mellemøstlig. Jeg er (også) meget til sorthårede, mørkøjede piger uden tøj på men om de lige er fra Mellemøsten er ikke vigtig så har ikke spurgt dem. Men begge kan anbefales og Maria er decideret smuk. ...... hold nu op hvor jeg glæder mig til der bliver åbnet for glædeshusene igen!!!! Uha. Maria ser dejlig ud Troede lige at det var Aya som også har "Mellemøstlige rødder", da posituren næsten er den samme. http://seductiongirls.dk/pigerne/aya/ Håber begge piger kontinuerligt og længerevarende får en del aftenvagter efter den 18. januar, hvis Mette, Magnus, Søren Brostrøm og Kåre Møllbak giver lov... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elte Skrevet 30. December, 2020 ppd skrev, for 37 minutter siden: Troede lige at det var Aya som også har "Mellemøstlige rødder", Har du besøgt Aya? (=fortæl, fortæl...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 3. Januar, 2021 Elte skrev, den 30.12.2020 at 14:33: Har du besøgt Aya? (=fortæl, fortæl...) Nope, men kan se at Seductiongirls "syntes godt om" nogle svar i denne tråd . Så vi må håbe de pigerne snart får opdaterede vagtplan så den gælder når vi (forhåbentlig- tænker vel både pigers indtjening og liderlige drenge ) starter op den 18... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Januar, 2021 (edited) ppd skrev, den 29.12.2020 at 18:17: Ved ikke om Jessica i Søborg har Mellemøstlige aner, men måske? http://sexyclub.dk/girls/jessica6/index.php de er jo desværre lukket pga corona - nogen der ved om kan jessica træffes andre steder ? for hun er fanme godt nok lækker Nogen der har et bud på en pige med samme kropsbygning ? Redigeret 24. Januar, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Januar, 2021 troublemaker1968 skrev, den 24.1.2021 at 16:28: de er jo desværre lukket pga corona - nogen der ved om kan jessica træffes andre steder ? for hun er fanme godt nok lækker Nogen der har et bud på en pige med samme kropsbygning ? Ingen bud fra nogen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Psy 111 Skrevet 28. Januar, 2021 Morabito skrev, den 24.1.2021 at 11:57: Sara @Morabito Hvordan var din oplevelse med Sara? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 28. Januar, 2021 Psy skrev, 1 time siden: @Morabito Hvordan var din oplevelse med Sara? Jeg har tidligere skrevet noget om den her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg