Guest Jonas_Ellegaard Skrevet 29. December, 2020 Jeg lavede en aftale med Sofia.6 her i lørdags den 26. december. Det var lidt spontant (og temmelig sent) men hun var mega frisk på at lege. Vi aftalte en time for 2.000, men det endte med at hun blev i tre timer. Sød og sindssygt fræk... https://sugardaters.com/da/profile/7qRlGQy6Wy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 29. December, 2020 (edited) Ja hun er skøn. Redigeret 29. December, 2020 af madsen1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Får for lidt 39 Skrevet 1. Januar, 2021 Ja vildt lækker... what a joke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
j_elle_DBG 1 Skrevet 1. Januar, 2021 Får for lidt skrev, 1 time siden: Ja vildt lækker... what a joke... Ja du har ret - det var måske en lidt for objektiv betegnelse, når det jo netop blot var mit indtryk. Altså, jeg synes hun var vildt lækker da vi mødtes. Men det kan der selvfølgelig være mange meninger om Kh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 6. Januar, 2021 Hej. Jeg har prøvet at skrive til hende flere gange. Hun læser mine beskeder, men svarer ikke.. Nogen der har et godt råd..? Hvad kan hun lide..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg