Hop til indhold

Thaimassage åben i Aalborg/Nr. Sundby?

Featured Replies

Skrevet

Er der mon nogen der holder åbent på trods? Jeg har brug for kyndig massage af ryggen - og det gør ikke noget af afslutte med lidt ekstra.
Jeg ved godt det ikke er tilladt, men jeg har ondt i ryggen og erfaringsmæssigt skal det tages i opløbet, ellers bliver det rigtig træls. Jeg er iøvrigt testet negativ for corona i går :)

Skrevet

Såfremt der skulle være en eller flere klinikker åbne, så bør det ikke skrives her på et offentligt forum. En privat besked kan gøre det.

For så vidt angår din negative test, afhænger det af om det er en antigen(hurtig) eller PCR-test. Endvidere afhænger det også af dine adfærd med andre, da der kan gå 4 dage fra smitte til det kan påvises.

Skrevet

Er det seriøst ryg problemer 

må du godt komme ved fysioterapeut og andre der hedder ind under sygesikring og derved tage det opløbet som du ønsker. Og så vente med sex til nye år. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.