Guest Tatra Skrevet 29. December, 2020 Et spørgsmål fra en ret ny i sd-verdenen: En del sb´ere skriver at de enten er til eller ikke er til hurtige møder. Jeg ved godt hvordan jeg tolker begrebet, men er efter et par kontakter alligevel blevet usikker på det. Så, hvad er et hurtigt møde?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 29. December, 2020 Jeg forstår et hurtigt møde som en lige på sexaftale i modsætning til fx en middagsaftale med efterfølgende sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 29. December, 2020 Tatra skrev, for 3 timer siden: Et spørgsmål fra en ret ny i sd-verdenen: En del sb´ere skriver at de enten er til eller ikke er til hurtige møder. Jeg ved godt hvordan jeg tolker begrebet, men er efter et par kontakter alligevel blevet usikker på det. Så, hvad er et hurtigt møde?? Et hurtigt møde: Kort og kontant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 29. December, 2020 Tak I 2, er også min opfattelse, men et par sb´ere er blevet pisse-fornærmede (undskyld mit franske...) da jeg ligesom antydede det. Andre opfattelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. December, 2020 Tatra skrev, for 51 minutter siden: Tak I 2, er også min opfattelse, men et par sb´ere er blevet pisse-fornærmede (undskyld mit franske...) da jeg ligesom antydede det. Andre opfattelser? På hvilken måde antydede du det? Jeg er enig med de andre, hurtige møder må være alt under en eller et par timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 29. December, 2020 (edited) Tatra skrev, for 1 time siden: Tak I 2, er også min opfattelse, men et par sb´ere er blevet pisse-fornærmede (undskyld mit franske...) da jeg ligesom antydede det. Andre opfattelser? Tatra Min erfaring med SB'er er, at det skal være på deres præmisser De hurtige møder tilbyder de, når de er i 'det bestemte "mood"' (ordret taget af en SB..) Og så er det bare med at klø på, og håbe det kan arrangeres ind i din dag... Jeg har erfaret, at skriver jeg til en SB angående et hurtigt møde, så kan hun blive ekstremt stiktosset og sur, på trods at jeg er gavmild og skriver pænt og respektfuldt. "Jeg er kraftedeme ikke en luder, tror du selv jeg gider det!!! Jeg er mere end det... Det er fandme ikke ok at du tænker sådan om mig.. Klamme svin..." og jeg ved ikke hvad. Men samme pige kan skrive til mig, et par dage efter "Hej.. 30 min. Din bil. Alm sex. 1000 kr. Nu i aften" Der er ikke så meget logik i det, men jeg tror det skyldes ubehagelige beskeder og oplevelser. Og så kræver det sku en del at lave sådan en aftale. Jeg synes de er modige når de tør, men bestemt også super sejt at de tør sige fra... Mit råd er: Find ud af hvilke møder DU præcist søger.. Og er der én SB som giver udtryk for lige præcis det, så forsøg at hold fast i hende. Jeg tror du skal ud og prøve både en af de hurtige og en af de længere, som egentlig ligner en ganske almindelig date. Og allervigtigst: Skriv pænt til dem. Det gør så meget, har jeg fundet ud af Redigeret 29. December, 2020 af madsen1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 29. December, 2020 Liv skrev, for 41 minutter siden: På hvilken måde antydede du det? I den almindelige kontakt inden. Jeg tror nærmest at de opfattede det som et hurtigt arrangeret møde (en del babes er vist vant til alenlange skriverier). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 29. December, 2020 Tak, Madsen1, for dine betragtninger. Jeg prøver at tage ved lære. Men har nu altid været høflig og taktfuld i min kommunikation med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsen1 20 Skrevet 29. December, 2020 Tatra skrev, for 50 minutter siden: Tak, Madsen1, for dine betragtninger. Jeg prøver at tage ved lære. Men har nu altid været høflig og taktfuld i min kommunikation med dem. Det lyder godt. Så skal det nok lykkedes, helt klart. Håber du får dig nogen lækre møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg