Hop til indhold
Guest Nadiaprivat

Falsk Nadia i omløb! Udgiver sig for at være mig

Recommended Posts

Guest Nadiaprivat

En kvinde benytter sig af mine billeder og udgiver sig for at være mig.

dette nummer er IKKE mit!!  +45 52631489! så bestiller du tid igennem dette nummer, så er det ikke mig, men en bedrager du får fat i.. 
 

mit nummer er og har været i mange år +45 81 94 12 86, jeg kan KUN træffes på dette nummer. 

Redigeret af Nadiaprivat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nadiaprivat skrev, for 46 minutter siden:

En kvinde benytter sig af mine billeder og udgiver sig for at være mig.

dette nummer er IKKE mit!!  +45 52631489! så bestiller du tid igennem dette nummer, så er det ikke mig, men en bedrager du får fat i.. 
 

mit nummer er og har været i mange år +45 XX XX XX XX jeg kan KUN træffes på dette nummer. 

Har fulgt med i nogle år og aldrig nogensinde læst/hørt om dig. Dette kan være den mest kiksede form for selvpromovering jeg er stødt på herinde.

Redigeret af B90

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 11 minutter siden:

Har fulgt med i nogle år og aldrig nogensinde læst/hørt om dig. Dette kan være den mest kiksede form for selvpromovering jeg er stødt på herinde.

Så har du ikke fulgt særlig godt med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 10 minutter siden:

Har fulgt med i nogle år og aldrig nogensinde læst/hørt om dig. Dette kan være den mest kiksede form for selvpromovering jeg er stødt på herinde.

Heri tager du grundigt fejl. Der har været skrevet adskillige rosende anmeldelser om @Nadiaprivat gennem årene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 2 minutter siden:

Så har du ikke fulgt særlig godt med 

Åbenbart ikke.  Du har vist ret, men der er ingen henvisninger til hverken den falske Nadia eller den ægte Nadia så jeg finder aldrig ud af hvem er hvem.

Redigeret af B90

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saxo skrev, for 1 minut siden:

Heri tager du grundigt fejl. Der har været skrevet adskillige rosende anmeldelser om @Nadiaprivat gennem årene.

Kan ikke erindre at have læst noget om nogen Nadia. Har endda kigget på nogle af hendes indlæg og kan stadig ikke erindre noget om hende, hverken positivt eller negativt. Mon jeg er den eneste hun har passeret ubemærket henover ?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 21 minutter siden:

Har fulgt med i nogle år og aldrig nogensinde læst/hørt om dig. Dette kan være den mest kiksede form for selvpromovering jeg er stødt på herinde.

Hun har da masser af gode anmeldelser fra Nordjylland. Har da tit set glade mænd der har besøgt hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 24 minutter siden:

Har fulgt med i nogle år og aldrig nogensinde læst/hørt om dig. Dette kan være den mest kiksede form for selvpromovering jeg er stødt på herinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 6 minutter siden:

Kan ikke erindre at have læst noget om nogen Nadia. Har endda kigget på nogle af hendes indlæg og kan stadig ikke erindre noget om hende, hverken positivt eller negativt. Mon jeg er den eneste hun har passeret ubemærket henover ?!

Her er så et link til @Nadiaprivat

https://annoncelight.dk/showad/223128

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 2 minutter siden:

Kan ikke erindre at have læst noget om nogen Nadia. Har endda kigget på nogle af hendes indlæg og kan stadig ikke erindre noget om hende, hverken positivt eller negativt. Mon jeg er den eneste hun har passeret ubemærket henover ?!

Tankevækkende , ja der er ingen henvisninger til den falske eller den ægte Nadia, kan vi få nogle henvisninger Og en forklaring NADIA?

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden:

 

Kan være fordi jeg frekventerer området fra Randers og ned at jeg har ignoreret Nordjylland. Nok forklaringen, men har virkelig ikke stødt på hende såvidt jeg erindrer

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 12 minutter siden:

Kan være fordi jeg frekventerer området fra Randers og ned at jeg har ignoreret Nordjylland. Nok forklaringen, men har virkelig ikke stødt på hende såvidt jeg erindrer

Der er ikke langt fra Randers til Arden, du må afsted, hun er lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Der er ikke langt fra Randers til Arden, du må afsted, hun er lækker. 

Har bevæget mig en gang  Hobro for  en omgang købesex. Hun var (for) gammel, kedelig og dyr og er for længst stoppet.  Derfor blev Randers grænsen! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver nysgerrig efter en anmeldelse på den falske Nadia :)

Hvis man ikke svømmer mod strømmen kommer man jo aldrig foran !

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, for 52 minutter siden:

Kan være fordi jeg frekventerer området fra Randers og ned at jeg har ignoreret Nordjylland. Nok forklaringen, men har virkelig ikke stødt på hende såvidt jeg erindrer

Og fordi du har ignoreret Nordjylland er det i orden med understående anklage?

B90 skrev, 1 time siden:

den mest kiksede form for selvpromovering

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 10 minutter siden:

Og fordi du har ignoreret Nordjylland er det i orden med understående anklage?

 

Ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn Nadia

så er jeg glad for at det var dit nummer jeg fik fat i lige før jul <3<3 

tak for et lækkert møde, og helt sikkert ikke sidste gang vi mødes..

og til alle jer haters.... frisk negativ corona test i inderlommen... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
B90 skrev, 1 time siden:

Har bevæget mig en gang  Hobro for  en omgang købesex. Hun var (for) gammel, kedelig og dyr og er for længst stoppet.  Derfor blev Randers grænsen! 

 

Ok, forståeligt nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat

Det var andre gæster, der nævnte at der var to profiler med min tekst og mine billeder. Nummeret jeg har delt er fra den anden profil. Jeg kan ikke selv finde profilen, derfor har Jeg oplyst nummeret. 

kvinden har selv kontaktet mig fra det nummer, hvor hun truer mig til ikke at bruge mine egne billeder. 

Derfor: falder i over en profil der ligner min, men med et andet nummer så er det ikke mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chefen skrev, den 28.12.2020 at 20:14:

Det er så mega træls.!

 

Men du trænger nu alligevel til at opdatere dine billeder Nadia :ph34r:

Udover nogle tattoos, der er photoshoppet væk, så er billederne vel retvisende eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...