Hop til indhold
Buck

Hot Leyla new in Odense - GFE oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/310079 (billeder er linket via hendes andet profil)

Pigen: 9/10 (au natural (ingen botox eller silikone patter)

Sted: 8/10

Længe siden jeg har haft et rigtig GFE-oplevelse, hvilket det blev med denne petit skønhed Leyla. Foreplay med småkys og kærtegn inden vi hoppede på sengen, hvor jeg smagte lidt på hendes glatbarberet mis. ;)

Efter adskillige stillinger, blev det afsluttet med cumshot på hendes ansigt, samt et bad sammen.

For hele fornøjelsen, skulle jeg af med 3200 kr hvilket er for to timer, samt bad sammen og cumshot).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, for 11 minutter siden:

for 3200 kr skulle hun være min mindst 1 måned :)

Bemærk at det er for 2 timer samt ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HurrDurr skrev, for 5 timer siden:

Hey Buck. Nice med en anmeldelse.

Hvor godt engelsk taler hun?

Hun kan holde en samtale kørende uden at skal tyde til google translate. Hun svarer også rimelig hurtigt per sms, og klare beskeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super sød tøs, smilende og glad. Især når hun mærker at man er sød og rar, får man en god GFE oplevelse. Efter min første udløsning, fik hun 10 min massage, efterfulgt af min tunge, hvilket endte med at hun fik 2 orgasmer efter hinanden. Ja det er altid en god måde at lære hinanden at kende på (og hun smagte fantastisk), for bagefter var hun meget Hot. Og jeg fik følelsen af igen at være 25, og ikke 30 år ældre!! Og med den sms hun sendte efterfølgende, kommer jeg helt sikkert igen. Så skynd Jer lnden hun flytter!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig lækker pige,flotte bryster,røv og sødt ansigt, fast krop, men stadigvæk utroligt blød at røre ved. Sex'en er rigtig god og ja kan tilslutte mig Buck at det er en GFE oplevelse.

Havde det dejligt med hende og kunne have svoret at hendes tunge var i min mund på trods af at hun ikke tilbyder det, men så er der så meget...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pedersen86 skrev, den 11.1.2021 at 11:09:

Hvor holder hun til? Det det klassiske sted ved KFC med svalegang?

Hvad med billeder, kører hun stadig med man skal sende det?

Jeg har ikke oplevet at hun kræver billede eller dokumentation per sms eller ved ankomst.

Ja, stedet er ved Netto/KFC området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...