Gæst Skrevet 28. December, 2020 (edited) Ville normalt have ønsket alle et godt nytår. Men det undlader jeg pænt. Da det kun afstedkommer kritik og tilsvining om, at det er lagt ind det forkerte sted, Eroguide er jo generelt et sted, hvor man lægger saftige anmeldelser ned. Og alt andet bliver så bare høvlet ned på det groveste. Derfor er det også sjældent jeg i det hele taget skriver noget herinde. Var kommet til at lægge mit indlæg ind under anmeldelser. og her er den så allerede blevet slettet. Og mon ikke den også bliver slettet her inden der er gået en time? Det tror jeg. Redigeret 28. December, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2020 Jeg ønsker dig gerne et godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 28. December, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg ønsker dig gerne et godt nytår. Hvad så med mig??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 28. December, 2020 Sindsro skrev, for 8 minutter siden: Var kommet til at lægge mit indlæg ind under anmeldelser. og her er den så allerede blevet slettet. Det er bare flyttet hen i hyggesnak. Lad nu være med at lege martyr. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1641 Skrevet 28. December, 2020 Smil, så smiler verden ofte tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saxo 120 Skrevet 28. December, 2020 Sindsro skrev, for 27 minutter siden: Ville normalt have ønsket alle et godt nytår. Men det undlader jeg pænt. Da det kun afstedkommer kritik og tilsvining om, at det er lagt ind det forkerte sted, Eroguide er jo generelt et sted, hvor man lægger saftige anmeldelser ned. Og alt andet bliver så bare høvlet ned på det groveste. Derfor er det også sjældent jeg i det hele taget skriver noget herinde. Var kommet til at lægge mit indlæg ind under anmeldelser. og her er den så allerede blevet slettet. Og mon ikke den også bliver slettet her inden der er gået en time? Det tror jeg. Du kan med Sindsro lægge indlæg på EG, blot du tænker lidt fornuftigt over, hvilken kategori det bør lægges i. Dine sure opstød i det indlæg, som blev flyttet af en moderator, fordi du havde lagt det forkert, burde du have undladt. Men trods alt Godt Nytår til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 439 Skrevet 28. December, 2020 @Sindsro - offer rollen er der ikke mange der klæder. Men vi laver alle fejl, som med lidt omhu og omtanke kan udgås. Godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg