Hop til indhold
Gæst

Frygtelig tid

Recommended Posts

Gæst

Det må være en frygtelig tid lige nu for alle dem som jævnlige besøger massagepigerne, hvor de har lukket alle sammen.

Men ro på. De åbner forhåbentligt igen om en måneds tid.

Synes da også det ville være synd for pigerne, hvis de skulle smittes af en rask smittebærer. Så fornuftigt at de har lukket lige nu.

Glæd jer i stedet for til et nyt år, hvor vi igen kan komme ud og nyde nogle kyndige kvindehænder, og hvad der dermed følger af glæder.

Hav et godt nytår allesammen.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sindsro skrev, for 5 minutter siden:

Det må være en frygtelig tid lige nu for alle dem som jævnlige besøger massagepigerne, hvor de har lukket alle sammen.

Men ro på. De åbner forhåbentligt igen om en måneds tid.

Synes da også det ville være synd for pigerne, hvis de skulle smittes af en rask smittebærer. Så fornuftigt at de har lukket lige nu.

Glæd jer i stedet for til et nyt år, hvor vi igen kan komme ud og nyde nogle kyndige kvindehænder, og hvad der dermed følger af glæder.

Det er frygteligt, jeg kigger på dem der holder åbent - men jeg holder mig væk - kender desværre alt for mange der har haft covid-19 og det ønsker - jeg bestemt ikke....

det eneste positive i det er kontoen vokser og vokser - der bliver til mange oplevelser - desværre tror jeg vi kommer et godt stykke ind i 2021 før det bliver frit igen...

jeg overvejer kraftigt at spørge en gp til at mødes ude, og aftale jeg har mundbind på, og hun giver et blow - men kan jeg nøjes med et blow????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sindsro skrev, for 23 minutter siden:

Jeg håber du selv har som nytårsforsæt at overveje hvor dine indlæg hører til. Det her har du lagt ud i anmeldelser af thai Kbh/Sjælland, som det ingen relevans har for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Jeg håber du selv har som nytårsforsæt at overveje hvor dine indlæg hører til. Det her har du lagt ud i anmeldelser af thai Kbh/Sjælland, som det ingen relevans har for.

Jeg ved godt at mit indlæg ikke er nogen saftig historie fra en massageklinik, som gør dig smæk liderlig, så du får ståpik i bukserne. Men mindre kan vel også gøre det.

Men når der nu ikke er nogle massagepiger at anmelde, da de har lukkede alle sammen. Hvem har så trådt dig over tæerne. Når du ikke kan acceptere, at jeg lægger et indlæg ind, og ønsker alle godt nytår.

Du kan da bare ignorere det som andre negative stoddere. I stedet for at lukke alt din galde ud her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg vil faktisk godt give dig ret i at det er påfaldende hvor meget der her på sitet gåås op i at et indlæg ligger det helt rigtige sted. 

Der gås op i det på en måde der virker helt ODC  agtigt. :D

Jeg undrer mig ihvertfald lidt over med hvilken ildhu der altid bliver slået ned på de brugere der ikke lægger deres tråde det helt rigtige sted. 

Det er selvfølgelig ikke helt uvigtigt hvor det ligger henne, men jeg kan da også godt undre mig over at det skulle have SÅ  stor betydning igen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
Lady C skrev, for 8 minutter siden:

Jeg vil faktisk godt give dig ret i at det er påfaldende hvor meget der her på sitet gåås op i at et indlæg ligger det helt rigtige sted. 

Der gås op i det på en måde der virker helt ODC  agtigt. :D

Jeg undrer mig ihvertfald lidt over med hvilken ildhu der altid bliver slået ned på de brugere der ikke lægger deres tråde det helt rigtige sted. 

Det er selvfølgelig ikke helt uvigtigt hvor det ligger henne, men jeg kan da også godt undre mig over at det skulle have SÅ  stor betydning igen :P

Bør dette indlæg ikke ligge under generelt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sindsro skrev, for 2 timer siden:

Men når der nu ikke er nogle massagepiger at anmelde, da de har lukkede alle sammen

Har du lavet research på det. Så hvidt jeg kan se, er da da nogle der har åbnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...