Hop til indhold

Recommended Posts

Søndag blev dagen hvor jeg ville prøve prostata massage. Jeg besluttede at give det et forsøg hos Mirella som allerede havde vist sit værd med Body2body, eller Nuru som det hedder hos hende. Jeg var lidt nervøs for at skulle spørge om denne ydelse som jeg kun har prøvet 2 gange før hos en professionel Thai massør, men jeg tog modet til mig og ringede til denne skønne Rumænske kvinde og aftalte 1 time med Prostata og afslutning med hånd. Få timer efter stod jeg foran døren , og der ventede mig en varm og smilende modtagelse da hun åbnede døren og sagde velkommen. Alt nervøsitet forsvandt nærmest og hun kunne godt huske mig fra mit forrige besøg hvilket jeg synes var dejligt. Stedet var måske ikke det Aller fineste luksus, men man kunne dufte hun havde gjort rent. Efter vi ha de snakket lidt blev jeg bedt om at tage tøjet af og ligge mig på maven på hendes massagebriks. Jeg bemærkede at den var beklædt med engangs overtræk også på hoved støtten, så hygiejnen var tilsyneladende i top. Detaljerne omkring prostata massagen vil jeg holde for mig selv, men jeg kan fortælle at det bliver ikke sidste gang jeg besøger denne kønne varme pige. Jeg kom i en kæmpe udløsning jeg aldrig har prøvet så intenst tidligere. Tak Mirella, jeg har nu fået mod på meget mere med dig, og skal være ærlig at sige at jeg tidligere har kunnet have lidt præstationsangst og hermed lidt rejsningsproblemer... det har jeg ikke med dig.

Kærlig hilsen Tommy 

https://annoncelight.dk/showad/308317

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, den 28/12/2020 at 17:32:

Hvor cirka holder hun til på Nørrebro - og hvordan er diskretionsdelen?

En stor trafikeret gade, ikke diskret. Det er et sted, der vil være velkendt for mange af brødrene herinde.

Har selv besøgt hende for nyligog kan bekræfte alt, TS skriver. Selv tog jeg fuld pakke. Helt klart en positiv oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke fluekneppe men på hendes hjemmeside står der hun er i Nordhavn men flere nævner Nørrebro, hvad er rigtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boy skrev, for 3 timer siden:

Vil ikke fluekneppe men på hendes hjemmeside står der hun er i Nordhavn men flere nævner Nørrebro, hvad er rigtigt

Der hvor jeg besøgte hende var på Nørrebro, en af de større gennemkørselsveje 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...