Hop til indhold

Recommended Posts

Den lille røde holder til ude i Rødovre. 
Hold nu kæft en dejlig dame. 
Der bliver gået til den, hun er sød og rar, og tapper hver en dråbe du har. 
Og lidt til! Jeg gik ihverfald ren derfra. 
Det er ikke sidste gang. 
Pas nu godt på hende. Hun gør det af ren lyst, det kan mærkes!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungvvser skrev, for 7 timer siden:

Den lille røde holder til ude i Rødovre. 
Hold nu kæft en dejlig dame. 
Der bliver gået til den, hun er sød og rar, og tapper hver en dråbe du har. 
Og lidt til! Jeg gik ihverfald ren derfra. 
Det er ikke sidste gang. 
Pas nu godt på hende. Hun gør det af ren lyst, det kan mærkes!

Endelig en mand til som virkelig værdsætter en dejlig kvinde som gøre dette os af egen lyst....   Tror aldrig at jeg igen vil møde en kvinde som bare kan give dette helt perfekte blowjob....                                                                                                                                                                                   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uh ja. Hun gør det godt - Den lille røde :P

Jeg har været der en enkelt gang til et lynblow, hvor jeg blev tappet for alt der var i mig og hun slugte hver en dråbe.

Om hun gør det af ren lyst, skal jeg ikke kunne sige, men hun er super sød og imødekommende. Jeg vil helt sikkert gerne besøge hende igen, når vores kalendere tillader det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jern Henrik skrev, for 9 timer siden:

Uh ja. Hun gør det godt - Den lille røde :P

Jeg har været der en enkelt gang til et lynblow, hvor jeg blev tappet for alt der var i mig og hun slugte hver en dråbe.

Om hun gør det af ren lyst, skal jeg ikke kunne sige, men hun er super sød og imødekommende. Jeg vil helt sikkert gerne besøge hende igen, når vores kalendere tillader det :)

Hvor gammel er hun, cirka? Og - er hun lækker - evt “alder taget i betragtning” - hvis hun er 50+ eller whatever...(?)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Loveyouladies skrev, for 2 timer siden:

Hvor gammel er hun, cirka? Og - er hun lækker - evt “alder taget i betragtning” - hvis hun er 50+ eller whatever...(?)

Efter hvad jeg kan se ligner billederne +50. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 15 timer siden:

Mit gæt er omkring de 50. Måske tager jeg grueligt fejl (undskyld Den lille Røde :huh:),  men hun er lækker. Meget fit, skøn røv og har en hud med en lækker kulør. 

Hun har et dejligt ansigt og det var jo det jeg så mest på ved mit besøg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...