Guest Thaimig Skrevet 27. December, 2020 Elsker eller ej, det må være op til læser men i denne Juletid bør vi vel tænke på dem vi kender Så blot velkommen tilbage frække tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. December, 2020 Tak, det er dejligt at være tilbage. Håber I alle har nydt julen og de ekstra fridage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 27. December, 2020 @Landsbytossen @reknas @Bødlen @McFarlane Hvorfor giver man en sørgelig smiley til et indlæg hvor en bruger ønskes velkommen tilbage? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 27. December, 2020 (edited) AalborgLook skrev, for 27 minutter siden: @Landsbytossen @reknas @Bødlen @McFarlane Hvorfor giver man en sørgelig smiley til et indlæg hvor en bruger ønskes velkommen tilbage? Kunne det være fordi, man har været ked af, hun har været borte? Kan det være af andre grunde? Findes der en grund til, du er så nysgerrig? Redigeret 27. December, 2020 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 27. December, 2020 Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden: Kunne det være fordi, man har været ked af, hun har været borte? Kan det være af andre grunde? Findes der en grund til, du er så nysgerrig? Eneste grund er at jeg undre mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 27. December, 2020 (edited) Jeg undrer mig nu mest over, hvorfor ts ikke bare skrev dette i en privat besked? Redigeret 27. December, 2020 af Lange 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. December, 2020 Lange skrev, for 49 minutter siden: Jeg undrer mig nu mest over, hvorfor ts ikke bare skrev dette i en privat besked? Jeg undrer mig også over, hvorfor du ikke sender en pb til ts med din undren. Der er mange finurlige tråde og kommentarer på EG. Mange som i min optik ikke giver så meget mening for andre end ofte 2 mennesker, men jeg nøjes ofte med at undres i tavshed. Godt nytår til dig, lad 2021 blive et bedre år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 27. December, 2020 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Jeg undrer mig også over, hvorfor du ikke sender en pb til ts med din undren. Tja det kunne jeg godt have gjort. Plejer dog ikke at sende private beskeder til folk jeg ikke kender. Synes bare denne tråd kunne have været en privat besked i stedet. Godt nytår også til dig. 2021 kan kun blive bedre end 2020. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. December, 2020 Lange skrev, for 2 timer siden: Tja det kunne jeg godt have gjort. Plejer dog ikke at sende private beskeder til folk jeg ikke kender. Synes bare denne tråd kunne have været en privat besked i stedet. Godt nytår også til dig. 2021 kan kun blive bedre end 2020. Måske, måske ikk, jeg vælger dog at skrive på væggen til dem jeg ej kender, (som du selv syntes) Derfor jeg blot valgte, velkommen tilbage, mere var der som ej i det, blot et Velkomst Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 28. December, 2020 Lange skrev, for 5 timer siden: Jeg undrer mig nu mest over, hvorfor ts ikke bare skrev dette i en privat besked? Det er da sødt af ham at velkomme hende tilbage, der var mange der savnede hendes fravær. Så med mindre nemtøs har noget imod det. Kan jeg ikke se problemet i det. Velkommen tilbage nemtøs håber du havde en god jul:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2020 Melody skrev, for 2 timer siden: Det er da sødt af ham at velkomme hende tilbage, der var mange der savnede hendes fravær. Så med mindre nemtøs har noget imod det. Kan jeg ikke se problemet i det. Velkommen tilbage nemtøs håber du havde en god jul:) Tak skal du have. Jeg har haft en dejlig jul, det håber jeg også du har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 28. December, 2020 Thaimig skrev, for 4 timer siden: Måske, måske ikk, jeg vælger dog at skrive på væggen til dem jeg ej kender, (som du selv syntes) Derfor jeg blot valgte, velkommen tilbage, mere var der som ej i det, blot et Velkomst Tak Skriver du velkommen til alle??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 28. December, 2020 fræk6 skrev, for 6 minutter siden: Skriver du velkommen til alle??? Fræk6 ved godt det ikke er skrevet til mig men.., nogle er mere savnet end andre og fortjener et STORT VELKOMMEN TILBAGE!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 28. December, 2020 Uha @Thaimig Nogle har ikke haft godt jul åbenbart, ønsker dig en glædelig jul og godt nytår Og velkommen til @Nemtøs Mvh Sebmus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 28. December, 2020 sn57 skrev, for 3 minutter siden: Fræk6 ved godt det ikke er skrevet til mig men.., nogle er mere savnet end andre og fortjener et STORT VELKOMMEN TILBAGE!!! Det er helt fint for mig at byde en velkommen - men ved eftertanke, så var der vel en grund til hun var udlukket!!!! nu ved jeg ikke, hvor stor bruger af dette site du er, da jeg ikke lige genkender dit Nick - men jeg er her ofte, og må sige jeg intet problem har med Nemtøs - min tolerance er stor, og accepterer andre ikke ser tingene som jeg gør - MEN hun er ofte årsagen til ballade herinde, Hvilket kan læses i mange tråde... jeg tror hun er bedre til at sluge en pik - end at være i sådanne et forum har selv haft fornøjelsen af hendes mund/hals -så jeg ved det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 28. December, 2020 (edited) Nemtøs skrev, 1 time siden: Tak skal du have. Jeg har haft en dejlig jul, det håber jeg også du har? Lækkert og frækt du er tilbage, skønne Nemtøs......Du er en ægte vixen-frækkert. En dejlig frodig og ægte liderlig kvinde Kys til dig, baby. Redigeret 28. December, 2020 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 28. December, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Tak skal du have. Jeg har haft en dejlig jul, det håber jeg også du har? Det var godt at høre min jul har også været skøn:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 28. December, 2020 Thaimig skrev, for 5 timer siden: Måske, måske ikk, jeg vælger dog at skrive på væggen til dem jeg ej kender, (som du selv syntes) Derfor jeg blot valgte, velkommen tilbage, mere var der som ej i det, blot et Velkomst Tak Fair nok. Men nu er hun jo ikke vendt tilbage fra en selvvalgt ferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2020 GIANT COCK skrev, for 42 minutter siden: Lækkert og frækt du er tilbage, skønne Nemtøs......Du er en ægte vixen-frækkert. En dejlig frodig og ægte liderlig kvinde Kys til dig, baby. Tak, en skam vi aldrig har haft fornøjelsen af hinanden. Kys retur til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 28. December, 2020 Lange skrev, 1 time siden: Fair nok. Men nu er hun jo ikke vendt tilbage fra en selvvalgt ferie. Du mener vel selvforskyldt ferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2020 fræk6 skrev, for 4 minutter siden: Du mener vel selvforskyldt ferie Ja det er ingen hemmelighed at jeg har haft karantæne fra EG. Jeg er ikke den første der har haft karantæne og sikkert heller ikke den sidste. Karantænen er overstået, og ingen grund til at koge mere suppe på det. Ts har smidt denne her tråd under hyggesnak. Lad os hygge og være lidt søde ved hinanden i resten af 2020. Godt nytår til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 28. December, 2020 fræk6 skrev, for 18 minutter siden: Du mener vel selvforskyldt ferie Præcis. Derfor at jeg skrev at den IKKE var selvvalgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2020 https://youtube.com/shorts/ERrbSPBTDHw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 28. December, 2020 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Ja det er ingen hemmelighed at jeg har haft karantæne fra EG. Jeg er ikke den første der har haft karantæne og sikkert heller ikke den sidste. Karantænen er overstået, og ingen grund til at koge mere suppe på det. Ts har smidt denne her tråd under hyggesnak. Lad os hygge og være lidt søde ved hinanden i resten af 2020. Godt nytår til alle. Ja der har været mange før, og rigtigt der kommer flere har man taget sin straf, skal man også have mulighed for at starte på en ny jeg støtter dig helt vi skal være gode ved hinanden, udveksle synspunkter grænser, det er vel også derfor vi er her, nogle er til det andre til noget andet osv... jeg syntes vi skal blive ved med at respektere og være gode ved hinanden også i 2021 godt nytår til dig også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg